0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رژیم غذایی اتکینز

معرفی، خرید و دانلود کتاب رژیم غذایی اتکینز

درباره رژیم غذایی اتکینز

امروزه کتاب‌ها و مقالات زیادی در خصوص روش‌ها و راهکارهای کنترل وزن، مبارزه با چاقی، کلسترول بالا و دیابت نوشته و منتشر شده‌اند؛ اما در این میان یکی از روش‌های مطرح در جهان رژیم غذایی اتکینز است. این روش بر اساس مطالعات و تحقیقات اساتید، برتری رژیم غذایی با قند پایین را به عنوان یک رژیم غذایی سالم و ساده معرفی می‌کند.

درباره کتاب رژیم غذایی اتکینز

کتاب رژیم غذایی اتکینز یکی از کتاب‌های مشهور جهان در زمینه‌ی رژیم غذایی است. این کتاب توسط کارشناستان و متخصصان مطرح تغذیه  اریک سی وستمن ، استفن دی فینی  و جف اس ولک در سال 2011 نوشته شده است. این کتاب راهنمای کاملی برای افراد است تا بتوانند رژیم غذایی خود را به روش درست اصلاح کنند. تمرکز این روش بر رژیم کم کربوهیدرات است. به همین دلیل افرادی که مشکل دیابت دارند و یا مبتلا به اختلال سوخت و ساز، فشار خون و سایر بیماری‌ها نیز هستند به راحتی از این روش‌های ارائه شده در این کتاب می‌توانند استفاده کنند.

در این کتاب شما می‌آموزید که چطور در چارچوب رژیم غذایی اتکینز سبک زندگی خود را با قند و کربوهیدرات کمتر بهتر کنید. امروزه این رژیم در سراسر جهان پذیرفته شده و به طور وسیعی استفاده میشود. یکی از نکات قابل توجهی که در این کتاب وجود دارد این است که این رژیم نه تنها برای یک سبک زندگی سالم استفاده می‌شود بلکه برای مبارزه با بیماری‌هایی مثل صرع در بزرگ‌سالان، آلزایمر، اوتیسم، تومورهای مغزی و ... تاثیر مثبت دارد.

در این کتاب می‌آموزید

غذاها چگونه هم وزن شما را کنترل می‌کنند، هم انرژی‌تان را تامین کنند و هم در کل احساس بهتری به شما بدهند.

شما هم‌چنین درمی‌یابید که:
اضافه‌وزن و پایین بودن سطح سلامت دوروی یک سکه‌اند.
کیفیت غذایی که می‌خورید بر کیفیت زندگی شما تاثیر می‌گذارند.
اَتکینز یک روش برای خوردن و زندگی کردن است نه یک راه سریع برای کاهش وزن 
فعالیت بخش اصلی یک رژیم غذایی سالم است.

ترجمه‌ی کتاب رژیم غذایی اتکینز به فارسی

انتشارات شبگیر کتاب رژیم غذایی اتکینز را با ترجمه‌ی علی کشاورز و فریده فرهادی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. ترجمه‌ی کتاب چنان‌که از ژانر آن توقع می‌رود بسیار روان و واضح است و افراد مختلف می‌توانند از مطالب آن برای بهبود کیفیت زندگی خود استفاده کنند.

چرا باید کتاب رژیم غذایی اتکینز را خواند

کتاب رژیم غذایی اتکینز کتابی کاربردی، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند به شما کمک کند تا سالم و سر حال زندگی کنید. اگر تصمیم گرفته‌اید یک تحول اساسی به سبک غذایی و سلامت خود دهید این کتاب انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 455 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 24 روز بخوانید.

در بخشی از کتاب رژیم غذایی اتکینز می‌خوانیم

تا زمانی که شما از رژیم‌های غذایی کوتاه مدت به عنوان یک راه حل استفاده می‌کنید، محکوم به یک نبرد آشکار و پنهان با وزنتان می‌باشید.

یکی از دلایل عمده شکست برای لاغر شدن این است که مردم به سادگی نمی‌توانند رژیم غذایی تجویز شده را حفظ نمایند. دل‌زدگی و نارضایتی از غذاهای تجویزشده، نگرانی در مورد کافی بودن رژیم یا گرسنگی مفرط، نهایتا سبب برگشت اشخاص رژیم گیرنده به عادات غذایی گذشته‌شان می‌شود.

خوردن لذت‌بخش است و هر روش کنترل وزنی که غذا را دشمن می‌پندارد محکوم به شکست است. آتکینز غذا را دوست شما می‌پندارد و ایده غالبش درباره انتخاب است تا انکار زمانی که این فصل را کامل مطالعه کنید، درک بهتری از قطعات مختلف پازل که کنار هم چیده می‌شوند خواهید داشت تا به شما لبه تیغ Atk را نشان بدهد.

این مزیت سوخت و ساز و فعالیت بدنی با یک منبع استوار انرژی به شما نیرو خواهد داد و به شما قدرت حفظ برنامه را می‌دهد.

کلمه د(D)

بیشتر مردم روی معنای دوم کلمه رژیم مصر هستند(تأکید دارند)؛ یک دوره محرومیت برای کاهش وزن. این تفکر کوتاه مدت (اشتباه آن چیزی است که بیشتر افراد تحت رژیم آن را باور دارند. آن‌ها سوار بر واگن رژیم غذایی می‌شوند، مقداری از چمدان‌های مازاد را کم می‌کنند سپس از آن پیاده می‌شوند و وزن قبلی خود را دوباره به دست می‌آورند (به صورت مقطعی وزن خود را کاهش می‌دهند ولی دوباره چاق می‌شوند).

مادامی که شما از رژیم‌های غذایی کوتاه‌مدت به عنوان یک راه حل استفاده می‌کنید در حال یک نبرد آشکار و پنهان با وزنتان خواهید بود. همه چیز در سرزمین آتکینز متفاوت است. اولا، کاهش وزن از طریق محدود کردن مصرف کربوهیدرات احتياج به محرومیت غذایی ندارد، ثانیا: اگرچه به اشتباه از آتکینز تنها به عنوان یک رژیم کاهش وزن استنباط شده است (بدون هیچ سؤالی، به مردم کمک می‌کند تا سریعا و با یک روش مؤثر وزن خود را کاهش دهند) اما در واقع یک شیوه و سبک زندگی است که زندگی‌تان را در خیلی از جهات تقویت می‌کند و این چیزی است که نشان می‌دهد چرا نام رسمی این برنامه «روش غذایی آتکینز» است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب رژیم غذایی اتکینز بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی رژیم غذایی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۹۸ مگابایت
تعداد صفحات
455 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۱۰:۰۰
نویسنده اریک سی وستمن
نویسنده دوم استفن دی فینی
نویسنده سوم جف اس ولک
مترجمفریده فرهادی
مترجم دومعلی کشاورز
ناشرنشر شبگیر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The new Atkins for a new you:the ultimate diet for shedding weight and feeling great forever
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۵/۱۲
قیمت ارزی
7.۵ دلار
قیمت چاپی
150,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۹۸ مگابایت
۴۵۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 36 مخاطب
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
19 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

رژیمی برای هموار کردن راه قبرستان! تبلیغ برای نوع تغذیه ای که تاکید بر مصرف هر چه بیشتر چربی و پروتئین حیوانی دارد که تاثیر ان بر بیماری های کشنده ای مثل سرطان و دیابت و بیماری های قلب و عروق واضح و روشنه نوعی جنایته! شکر و کربوهیدرات ساده خوب نیست ولی کم کردن یا نخوردن میوه ها که بهترین غذا برای انسان و سرشار از انواع مواد مغذی و انتی اکسیدانه و به جای ان مصرف چربی های اشباع شده حیوانی را هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد. در ضمن بهترین راه کاهش وزن هم کم کردن یا حذف مواد حیوانی و هر چه بیشتر مصرف کردن میوه ها و سبزی های تازه است که هزینه کمتر و سلامتی به همراه دارد نه هر چه بیشتر خوردن کباب و چربی!

4

من رژیم این کتاب رو گرفتم وزن هم کم کردم .. ولی این رژیم برای افرادی ک با رژیم های معمولی ب هدف میرسند پیشنهاد نمیشه . کسانی ک بدنشان مقاوم ب رژیم عادی شده و ناچار اند ب بدن شوک بدن و نهایتا در ۲ ماه . بیشتر ازین اسیب ب بدن وارد میکنید برای کاهش وزن سریع خوب هست اما ادامه دار شدن ان برای افراد سالم توصیه نمیشود .

1

کتاب خوبی بود اگر ترجمه آن قدری - و تنها قدری - بهتر بود. در یک کلمه باید گفت ترجمه کتاب افتضاح است. مترجم حتی زحمت پس و پیش کردن فاعل و فعل را هم به خود نداده. انگار از مترجم گوگل استفاده کرده... واقعا آدم گیج می شود نمی فهمد چه میخواند.

4

مطالعه در مورد رژیم اتکینز رو‌به همه توصیه میکنم ولی ترجمه این کتاب با معنای واقعی افتضاح هست و نیاز شدید به ویراستاری داره جملات رو باید سه بار بخونید تا متوجه بشید کتاب بهتر بود توسط مترجم ترجمه میشد نه پزشک یا محقق

4

توی ترجمه ایرانی حتی زحمت تبدیل پوند به کیلو رو نکردن خودمون باید مرتب دست به ماشین حساب بشیم. تازه مسنترها ممکنه ندونن چطوری واحدهای کتاب رو به سیستم متریک تبدیل کنن. نامفهموم می شه براشون همه چیز.

4

این رژیم صریحا در کتاب های معتبر تغذیه مثل کراوس و مدرن رد شده است. و فقط رژیم کتوژنیک برای کاهش حملات صرع در کودکان میتوان تحت نظر پزشک و متخصص تغذیه مفید است.

1

قسمتی که برنامه ی رژیمش رو نوشته انقدر مات و کم رنگ هست اصلا نمیتونم بخونم حتی اسکرین شات گرفتم که نزدیکش کنم ببینم چیه بازم نتونستم پولمو ریختم توی سطل

4

۵۴صفحه از این کتاب برای من دانلود شده و باید دوباره خرید کنم ادامه این کتاب رو اینکار اصلا درست نیست کلاهبرداری هست

5

رژیم خوبیه ولی برای بعضی افراد عوارض داره مثلا برای من ریزش مو داشت

4

کتاب خوبی است باید در باورهای خودمان دقیقتر شویم

نمایش 8 نقد دیگر
3.7
(39)
75,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رژیم غذایی اتکینز
رژیم غذایی اتکینز
اریک سی وستمن
نشر شبگیر
3.7
(39)
75,000
تومان