0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کشتن پابلو

معرفی، خرید و دانلود کتاب کشتن پابلو

به دام انداختن بزرگ ترین تبهکار دنیا
نویسنده:
مارک بادن
درباره کشتن پابلو
پابلو امیلیو اسکوبار گاویریا ۱ دسامبر ۱۹۴۹–۲ دسامبر ۱۹۹۳، قاچاقچی کلمبیایی مواد مخدر بود. وی به عنوان ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ بشر شناخته می‌شود که ثروت خالصش تا ۳۰ میلیارد دلار می‌رسید. او یکی از مخوف‌ترین جنایتکاران جهان بود و در طول عمر خود به‌یکی از بزرگترین و ثروتمندترین قاچاقچیان کوکایین در جهان تبدیل شد. او به‌دلیل حمایت‌های بی‌مانندش از فقرای کلمبیا، لقب رابین هود را برای خود بدست آورد.در سال‌های فعالیت وی در زمینهٔ قاچاق مواد مخدر ناگزیر درگیری‌های بسیار خونین جریان داشت که بیش از چهارهزار نفر را به‌کام مرگ کشید. اسکوبار در سال ۱۹۹۳ در کلمبیا به‌دست پلیس و ارتش کلمبیا کشته شد. این کتاب داستان واقعی و مهیج از زندگی و کار اسکوبار و همچنین نحوه عجیب ردگیری، دستگیری و کشتن پابلو را شرح می‌دهد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
5.۳۲ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهمارک بادن
مترجمسارا نظری
مترجم دومامیرحسین آشوری
ناشرانتشارات مبلغان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
killing Pablo: the hunt for the world's greatest outlaw
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۴/۲۹
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
243,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۵.۳۲ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 73 مخاطب
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
10 ٪
39 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

زندگی این تبه کار بزرگ به قدری جذاب هست که از روی آن بارها اقتباس شده است. سریال بسیار زیبا و خوش ساخت Narcos محصول نتفلیکس (Netflix) زندگی پابلو را تا مرگ او روایت میکند. اخیراً فیلم یک سینمایی با اقتباس از زندگی اسکوبار در حال ساخت است که اینبار (خاویر باردم) فرهیخته قرار است شخصیت پاپلو اسکوبار را نقش آفرینی کند. خواندن این کتاب هم قطعاً جذاب خواهد بود.

5

آتش زدن دومیلیون دلار پول برای گرم شدن و زنده ماندن(از دست پلیس فرار می‌کرده). بالدار و شاخدار کردن یک اسب سفید با جراحی? که مثلن فانتزی دخترش رو برآورده کنه و... از نمونه کارهای عجیب این ابرخلافکاره

5

کتاب‌ در زمینه جنایی ! بسیار ممنون واقعا نیاز داشتم به چنین کتابی. یکی از مفیدترین کتاب‌ها در زمینه جنایی که در بالابردن اطلاعات براساس یک داستان واقعی همیاری خواهد کرد! توصیه می‌کنم حتما بخوانید و از دستش ندهید.

5

باز هم دو بار ممنون ، یکی برای طرح رایگان و یک بار برای تنوع کتابها که موجب بالا رفتن اطلاعات میشه ، فرضا من اصلا اسم پابلو به گوشم نخورده و آشنایی با او برام جالب بوذ.

4

داستان نیست و بیشتر از روی مدارک جمع آوری شده و مصاحبه با افراد درگیر در به دام انداختن بزرگترین قاچاقچی کلمبیا روایت شده. کلی اسم داره که هربار نویسنده جلوی هر اسم یه توضیحی ازینکه طرف کی بوده میده وگرنه نمیشه این همه اسم رو به خاطر سپرد. هوش و ذکاوت و اعتماد به نفس پابلو هم ستودنیه و کاش در راه درست ازش استفاده میکرد.

5

فیدیبو جان من هرروز افسرده تر میشم میام سر میزنم اخه کی تو این همه کار وقت میکنه انقدر داستان بخونه ??? خواهشا روانشناسی و انگیزشی بزارید راجع به الگوهای فکری مثبت و سازنده ??

5

قطعا قسمتی از زندگی تزار کوکائین جهان که ثروت خالصش به ۳۰ میلیارد دلار رسیدبسیار جالب است!!سپاس فیدیبو!!

5

لطفا کتاب های فلسفی و انسان شناسی و خودشناسی هم بذارید

5

در زمینه روانشناسی هم کتاب قرار بدید لطفا

5

این داستان واقعی بزرگترین قاچاقچی قرن هست ! در مورد پابلو اسکوبار چند فیلم هم ساخته شده که اگر علاقه مند هستید ، می تونید اون فیلمها رو هم تماشا کنید .

نمایش 29 نقد دیگر
4.1
(93)
121,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کشتن پابلو
کشتن پابلو
به دام انداختن بزرگ ترین تبهکار دنیا
انتشارات مبلغان
4.1
(93)
121,500
تومان