0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
احساسات ناگفتنی

معرفی، خرید و دانلود کتاب احساسات ناگفتنی

چگونه بخش های به فراموشی سپرده ذهن خود را بازیابی کنیم
نویسنده:
استفان گروس
درباره احساسات ناگفتنی
می‌توان رنج ها را تحمل کرد اگر بتوانیم آن را در قالب داستانی بریزیم و یا قصه‌هایی درباره‌اش بسازیم. اما وقتی آدمی نتواند قصه دردهای خود را بازگوید قصه‌های ناگفته و روایت های نقل ناشده به صورت علائم بیماری، ترس، رنج، اضطراب و خشونت که همانا عناصر سازنده رویاها و قصه ها هستند بازتاب می یابد و بر زندگی فرد سوار می شود. احساسات ناگفتنی شرح داستان‌هایی است از زندگی روزمره آدم ها درباره آنهایی که دوست داریم دروغ هایی که به زبان می آوریم، دگرگونی هر یک از ما و رنج هایی که تحمل می کنیم. این قصه های واقعی به ما نشان می دهد که چگونه بخش هایی از وجود و خاطرات خویش را به صورتی ناخودآگاه به فراموشی می سپاریم و چگونه آن را آگاهانه بازیابی می کنیم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۳۷ مگابایت
تعداد صفحات
228 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۳۶:۰۰
نویسندهاستفان گروس
مترجمنیسان فروزین
ناشرانتشارات کتاب‌سرا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۴/۱۰
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
12,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۳۷ مگابایت
۲۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 50 مخاطب
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
24 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
2 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

من نمیدونم بعضی این کاربران محترم کی میخوان یاد بگیرن در قسمت نظرات ، باید نظرشون در مورد کتاب مذکور رو بدهند!!! نه در مورد این که دیشب شام چی خوردن... دوست عزیز کتابی میخوای موجود بشه ، تشکری میخوای بکنی از قسمت تماس باااااااا مااااااا مرسی اه

5

من این کتاب رو همین الان تموم کردم. کتاب جالبی بود از زمره کتاب هایی بود که دوست نداشتم به آخرش برسم. تو این کتاب یک پزشک روانکاور چند مورد از جلسات مشاوره با مراجعینش رو بیان کرده. این کتاب با اینکه مطالب علمی و روانشناسی رو بیان میکنه؛ اما به علت این که از داستان های کوتاه با شخصیت های قابل لمس وجذابی تشکیل شده برای خواننده این کشش رو ایجاد میکنه که به خوندنش ترغیب شه. دو مورد در مورد این کتاب باعث جذابیت بیشترش شده اولی شخصیت های که میتونیم با خودمون یا افرادی که تو زندگیمون باهاشون سرو کار داشتیم همسان سازی کنیم و دومی این که نویسنده برای مشکلاتی که تو داستان پیش میاد مستقیما راهکار ارایه نمیده و مثل یه جلسه روانکاوی کمک میکنه شما خودتون جواب رو پیدا کنید. مورد بعدی که باید بگم در مورد داستان های کوتاهیه که بیان میشه تمام داستان ها شامل سه بخش هستن. بخش اول آشنایی با شخصیت داستان بخش دوم بیان مشکل و دست و پنجه نرم کردن با اون و بخش سوم به نتیجه رسیدن. در ضمن مترجم علاوه بر ترجمه ی مناسب و پانویس های بسیار مناسبی هم ارایه داده.

4

این کتاب به شناخت چرایی یه عملکرد در خودم که مدتها باهاش در چالش بودم کمک کرد. کتاب در واقع یادداشتهای یک روانکاو از داستانهای مراجعانش است. ابتدا مشکلات روانپریش روابت میشه و در اخر تفکری که در رابطه با اون فرد داشته رو بیان میکنه. حدود ۳۱ فرد با مشکلات ریزو درشت روایت میشه. قطعا میتونیم حداقل یکی از مشکلات خودمون رو توی اون افراد پیدا کنیم.

5

کتابای تاریخی هم بزارید. میدونید ک مردمی که تاریخ نمیخونن محکوم به تکرار تاریخ هستند...

5

به طوری کلی از دسته کتاب های خود یاری هست ولی هدفمند و علمی و البته نه شبه علمی نوشته شده مبتنی بر شعار و تلقین نیست در وهله اول سعی در نشان دادن اهمیت خاطرات گذشته و بار روانی آن در امروز داره و بعد روش های کشف و درمان تاثیرات مخرب این خاطرات رو در اختیار مخاطب قرار می دهد.

5

یکی از ملاکهای بنده برای انتخاب کتاب علاوه بر مطالعه نمونه ، مطالعه نظرات دوستان بزرگوار هست، وقتی اومدم نظرات دوستان رو مطالعه کنم هیچ اطلاعاتی از کتاب نصیبم نشد، چه خوب می شد اگه نظرات دوستان در راستای موضوع کتاب می بود تا از نظراتشون کمال بهره رو می بردیم. تشکر

5

توضیحات هیچی درمورد کتاب نمیگه. چه سبکی هست و کلا به درد چه کسانی میخوره؟ کاش یه قسمت درمورد این چیزها اضافه کنین

5

زۆر سوپاس

5

ممنون واقعا میشه زندگی نامه پرماجرای حافظ هم بزارین

5

واقعا کتاب خیلی خوبیه. هم داستان های کوتاه داره و هم اینکه تو بعضی از داستاناش یه نکات ریز و جالبی میگه که قطعا به درد زندگی روزمره هم میخوره. ممنووون از فیدیبو بابت رایگان کردن این کتاب.

نمایش 13 نقد دیگر
4.6
(50)
6,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
احساسات ناگفتنی
احساسات ناگفتنی
چگونه بخش های به فراموشی سپرده ذهن خود را بازیابی کنیم
انتشارات کتاب‌سرا
4.6
(50)
6,900
تومان