0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راز آشکار
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب راز آشکار

درباره راز آشکار
رمان راز آشکار روایت زندگی زن سنتی ایرانی با تمام دغدغه های آن است. زنی که تحت تاثیر آموزه های جامعه مذکر تصور می کند با فراموش کردن یا فدا کردن خود و خواسته های خود می تواند کانون خانواده را گرم نگه دارد ولی در سفری تشرف گون که اغلب در رمان های مدرن صورت می گیرد به ادراک تازه ای از هستی خود می رسد و در می یابد که لازم است ابتدا به خودو فردیت و هویت خود توجه کند تا بتواند به خودشناسی برسد پس از آن است که می تواند دیگران را بشناسد و جایگاه واقعی خود را در جامعه بیابد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۵ مگابایت
تعداد صفحات
187 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۱۴:۰۰
نویسنده افسانه نیک پور
ناشرانتشارات کتاب‌سرا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۴/۰۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
9,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۵ مگابایت
۱۸۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
5
ستاره
79 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
3 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اولین کتابی بود که از خانم نیک پور خواندم .باید گفت تجربه ی خوب و جالبی بود. کتابی ست کم حجم وجذاب . داستان از زبان زنی روایت میشود که سالها برای گرم نگهداشتن کانون خانواده اش از توجه و رسیدگی به خود و علایقش غافل شده است و از طرفی چون نشاط و سرزندگیه لازم را ندارد در دید همسر و دخترش نیز دچار یک تکرار و دلزدگی ست.ماجرا از جایی آغاز میشود که این زوج برای یک تور سه روزه همراه گروهی راهی سفر میشوند.آنجاست که ضمن درگیر شدن با یک سری اتفاقات وآشنا شدن با افرادی جدید ومتفاوت، ذهن زن دستخوش تغییراتی میشود و درانتها، ضمن ایجاد نگرشی نو در زندگی و باور او،خود این حوادث باعث شناخت بیشتر و نزدیکتر این زوج میشود.اما نکته ی خوب و جالبی که داستان داشت،عدم قضاوت ادمها از روی ظاهر آنهاست چراکه گاهی همین شواهد میتوانند فریبنده باشند....

5

داستان خوب و‌ جذابی بود و البته غمناک، حتما هر کدام از ما خوانندگان داستان ، با حداقل یکی از شخصیت های داستان ارتباط برقرار میکنیم به دلیل شباهت و خود را جای او خواهیم گذاشت ( فرض خواهیم ‌کرد)

4

برخلاف توضیح معرفی کتاب، اثر خیلی خوبی بود. کاملا منسجم و جذاب نوشته شده بود. خواننده رو ترغیب می کنه که کتاب رو تا آخر بخونه. چیزهای معمولی رو خیلی قشنگ و خواندنی توصیف کرده، طوری که نه تنها اصلا احساس کسالت به خواننده دست نمی ده بلکه سر ذوقش میاره که خوندن رو بی وقفه ادامه بده. خوندنش لذت بخش بود.

4

از این نویسنده قبلا چند کتاب خواندم،که بعضی خوب و بعضی ضعیف بودند. و این خیلی برایم عجیب است. این کتاب هم خیلی خوب بود، فضای داستان، تم معمایی و جنگل و آدم‌هایی که شناختی از هم ندارند، بیان روان و مرتب داستان و شخصیت‌پردازی خوب با یک پایان منطقی ولی ب نظر من باعجله. تنها چیزی که دوست نداشتم، مینای پایان قصه بود.

5

به نظر من داستان خیلی خوبی هست توصیه می کنم حتما بخوانید. در داستان به نکات خیلی خوب و مهمی اشاره شده که بهتره قبل از اینکه خودتان تجربه کنید از تجربه این داستان استفاده کنید.

5

خییییلیییییی پرکشش وافعا چندساعتی که میخوندمش نفهمیدم زمان چطور گذشت،یک کتاب دیگه هم قبلا از این نویسنده خونده بودم و اون هم به نظرم یکی از کتابای خوبی بود که تا به حال خوندم

5

خیلی خوب بود داستان تو جنگل روایت میشد ایجاز داستان و دوست داشتم شخصیت های متفاوت قصه که برای اولین بار همو میدن جذابیت داشت گرچه میشد پایان بهتری داشته باشه.

5

تازه این کتابو گرفتم و هنوز تموم نشده، ثانیه شمارى میکنم تا باقى کتابو بخونم خیلى خوب و غیر قابل پیش بینى هست ممنون از نویسنده این کتاب

5

من فکرمیکنم نویسنده این کتاب باید مى گذاشت بعضى از اعترافها را خود خواننده حدس بزند مال چه کسى بوده و تا آخر کتاب بازهم معلوم نمیشد توى بازى کى چى نوشته!

4

سلام، خانم نیکپور رو دوس دارم. این رمانش هم کوتاه ولی تاثیرگذار بود شاید میشد بعضی جاها کمی بیشتر باز بشه اما در کل راضی کننده بود.

نمایش 13 نقد دیگر
4.7
(29)
5,200
٪50
2,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راز آشکار
٪50
راز آشکار
افسانه نیک پور
انتشارات کتاب‌سرا
4.7
(29)
5,200
٪50
2,600
تومان