0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هری پاتر و محفل ققنوس جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب هری پاتر و محفل ققنوس جلد 2

نویسنده:
جی کی رولینگ
درباره هری پاتر و محفل ققنوس جلد 2

ماجرای هری پاتر و محفل ققنوس از آنجا آغاز می شود که کلاس آمادگی در برابر جادوی سیاه منحل می شود. هری این کلاس را برای مبارزه در برابر ولدمورت قاتل پدرو مادرش تشکیل داده بود اما پروفسور آمبریج بازرس وزارت سحر و جادو به وجود کلاس پی می برد و آن را منحل می کند. پس از آن برای هری اتفاق عجیبی می افتد و او از دریچه چشم ولدمورت می بیند که پدر خوانده اش سیرویوس بلک کشته می شود. او بر خلاف نصایح پروفسور دامبلدور خودسرانه دست به کاری می زند که او را در دام ولدمورت گرتار می سازد اما در پی حوادثی هری به کمک دامبلدور نجات می یابد و پروفسور به او می گوید او هری تنها کسی است که قادر است با ولدمورت مبارزه کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
452.۰۰ بایت
تعداد صفحات
408 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۳۶:۰۰
نویسنده جی کی رولینگ
مترجمویدا اسلامیه
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۴/۰۹
قیمت ارزی
11.۵ دلار
قیمت چاپی
265,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۵۲.۰۰ بایت
۴۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 79 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
گیرا 🧲 (3)
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
1 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
8 ٪
45 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

این چه کاریه آخه فیدیبو، کتاب های که چند جلدی هست رو همیشه ناقص میزاری، الان انتظار داری من جلد ۲ رو بخرم بخونم بدون اینکه جلد ۱ رو خونده باشم. بعد هم میگن کتاب بخونید و انتظار دارن سرانه مطالعه کشور بره بالا خود فیدیبو هم میخواد فیدیبوکش رو بفروشه. اول باید آرشیو کامل بشه کتاب های زیادی بیارید و تمام جلد ها موجود باشه،نکه جلد دوم رو بزاری اولی نباشه.

4

‏پروفسور مک‌گوناگل برگشت و به هری رو کرد و گفت: ‏- این درسته که تو سر پروفسور آمبریج داد زدی؟ ‏- بله. ‏- به اون گفتی دروغگو؟ ‏- بله. ‏- تو به اون گفتی اونی که نباید اسمشو برد برگشته؟ ‏- بله. ‏پروفسور مک‌گوناگل پشت میز تحریرش نشست. بعد گفت: ‏- یه بیسکوییت بخور، پاتر.

5

سلام جلد اولش پس کو؟!! لطفا جلد اول رو هم بگذارید. با تشکر.

4

سیریوس بلک مرد? جی.کی.رولینگ گفته بود که می خواسته به جای سیریوس آرتور رو بکشه. ولی نکشت.? بود،اون پیشگویی های تریلانی،گفت که توی میز ۱۳ نفره هر کی اول بلند شه میمیره،سیریوس تو شب اول زودتر پا شد.پس مرد?

5

هرکی هری پاتر نخونده عمرش بر فناست

5

کتاب خیلی خوبیه. وقتی چهارده سالم بود همشو تموم کردم ولی کتاب های اولش خیلی بهتر بود مثلا زندانی ازکابان. در هر حال تموم این مجموعه عالیه و باهاش خیلی خاطره دارم

4

جلد اولش رو هم موجود کنین لطفا. من از فایل پی دی اف خوندم اما دوس دارم تو کتابخونه م داشته باشم ش. اگه میشه جلد یک رو هم موجود کنین

4

میشه لطفا امکان حذف نظر خودمون رو اضافه کنین؟ من میخوام این نظرم که درخواست جلد اولش بود حذف بشه اما اینجا گزینه ای برای حذف نظر خودم ندارم.

4

قصد ندارید جلد یک رو اضافه کنید؟! چون من می‌بینم از ۵ سال پیش در این مورد نظر گذاشته شده.

5

ممنون بابت اضافه کردن نسخه ی الکترونیکی. برای من مرور این مجموعه خاطره بازی بود. گشتن توی دنیای مثبت و فوق العاده ی رولینگ

نمایش 35 نقد دیگر
4.3
(79)
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
180,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هری پاتر متنی
شامل 10 عنوان کتاب
هری پاتر و محفل ققنوس جلد 2
هری پاتر و محفل ققنوس جلد 2
جی کی رولینگ
انتشارات کتابسرای تندیس
4.3
(79)
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
180,000
تومان