0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه با کارمندان بدقلق رفتار کنیم

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه با کارمندان بدقلق رفتار کنیم

درباره چگونه با کارمندان بدقلق رفتار کنیم

‌درباره‌ی کتاب چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم؟ اثر آر. برایتون باون

کتاب پیش‌رو از مجموعه مقالاتی تشکیل شده است که دانشگاه هاروراد در رابطه با مدیریت و رهبری نیروی انسانی منتشر کرده است. چنان‌که روی جلد کتاب نوشته شده است، خواننده‌ی این کتاب پس از مطالعه‌ی آن قادرخواهد بود تا روابط بین کارمندان خود را تقویت کند، از درگیری‌های بدون منطق جلوگیر کند و کارمندان بدقلق را هدایت کند.

مروری بر فصل‌های کتاب چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم؟

مقالات این کتاب در سه فصل سازمان یافته‌اند که هر کدام از چند مقاله تشکیل شده است. قبل از آغاز مقالات کتاب توضیح مختصر و جمع‌بندی درباره‌ی موضوع فصل آورده شده است. عناوین این فصل‌ها عبارت‌اند از:

  • با چه نوع از افراد بدقلق باید دست و پنجه نرم کرد؟
  • آیا شما علت رفتار بدقلق هستید؟
  • با افراد بدقلق چطور باید ارتباط برقرار کنید؟

 

‌در بخشی از کتاب چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم؟ می‌خوانیم

جلساتی را تصور کنید که شما در آن شرکت داشته‌اید و در آن جلسه، افراد به صورت فردی مشغول حمله به یکدیگر بوده‌اند. اگر اداره کننده‌ای در خصوص مقررات اساسی، که حملات فردی را ممنوع می‌کند به اجماع برسد، همان افراد احتمالا با کارآمدی بیشتری با هم کار خواهند کرد. ما شاهد تیمی از مدیران بودیم که سعی داشتند، روی طراحی یک فرایند به توافق برسند. یکی از افراد از همکاری با گروه امتناغ و رفتار بدقلق او تعارض ایجاد کرد. اما او پافشاری کرد، تا اینکه اعضای گروه تشخیص دادند که به راستی نقصانی در طرحشان وجود دارد.

سوالاتی که باید پرسید

هر رفتار بدقلقی مبین سوالی است که پرسیده نشده است و پاسخ به این سوال، استراتژی خاصی را برای مانع شدن از آن به دست می‌دهد.

چه چیزی رفتار را برای من بدقلق می‌سازد؟

در اغلب موارد، رفتارهای دردسرساز مسائلی را موجب می‌شوند که ما نسبت به آن‌ها حساس هستیم، یا واکنش‌هایی را تحریک می‌کنند که مناسب اوضاع نیستند. شاید یک همکار دردسرساز، شما را به یاد یکی از اعضای دردسر آفرین خانواده می‌اندازد.

واکنش من چه تاثیری بر رفتار آن‌ها داشته است؟

پاسخ‌های منفی ممکن است رفتارهای بدقلق را تشدید کنند. اگر با کارمندی سرو کار دارید که تصور بدی از خود در ذهن دارد، شاید واقعت نیازمند نقد یا نفی شما باشد تا به او یادآوری شود که به هیچ‌چیز نمی‌تواند برسد.

آیا این رفتار راهی است برای مواجه شدن با یک نظام دچار اختلال

بپرسید آیا در پس نقدها یا اقدامات منفی یک همکار واقعیتی نهفته است. وقتی سازمان‌ها مشارکتی را تشویق نمی‌کنند، طبیعتا افراد احساس می‌کنند که باید برای شنیده شدن فریاد بکشند.

آیا سازمان تا حدودی به رفتار منفی پاداش می‌دهد؟

بیشتر سازمان‌ها برای رفتار نابهنجار باجهای کلانی می‌دهند. آن‌ها سازش می‌کنند و به شکایت کننده‌ها اجازه می‌دهند تصمیمات گروه را کنترل کنند. آن‌ها حتی کارکنان بدقلق را در شغل خود ارتقا می‌دهند تا از دستشان خلاص شوند.

ترجمه‌ی کتاب چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم؟ به فارسی

انتشارات مبلغان کتاب چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم؟ را با ترجمه‌ی مجید نوریان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این کتاب ترجمه‌ای است از کتاب Dealing with difficult people که برای اولین بار در سال 2005 میلادی به چاپ رسید.      

چرا باید کتاب چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم؟ را خواند؟

کارمندان بدقلق می‌توانند تاثیر منفی بسیاری حتی روی کسانی بگذارند که قصد دارند کار خود را به خوبی و درستی به انجام برسانند. نگرانی‌ها و طرزفکر‌های گوناگون کارمندان می‌تواند به روابط بین شغلی سازمان شما لطمه وارد کند. کتاب چگونه با کارمندان بدقلق رفتار کنیم از معدود کتاب‌هایی است که در حوزه‌ی مدیریت رفتار کارکنان و روابط ایشان نگاشته شده و با بررسی علمی این موارد به ارائه‌ی راه‌کارهای مفید در این زمینه می‌پردازد.

 

  • کتاب چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم؟ در دسته‌ی کتاب‌های مدیریت قرار دارد.
  • کتاب چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم؟ مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 112 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 5 روز بخوانید.
  • کتاب چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم؟ حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع مدیریت را بخوانند مفید خواهد بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم؟ اثر آر. برایتون باون بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی مدیریت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
992.۴۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسنده آر برایتون باون
مترجممجید نوریان
ناشرانتشارات مبلغان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Dealing with difficult people
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
100,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۹۲.۴۴ کیلوبایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
27 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
27 ٪
2
ستاره
18 ٪
1
ستاره
18 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

در برخی از قسمتها ترجمه جالب نیست. خیلی کلی به مسایل پرداخته. چند نکته خوب و کاربردی در کتاب وجود داره که با خواندن ان به ان پی میبرید. در کل مطالعه این کتاب رو پیشنهاد میکنم.

3

ترجمه روانی ندارد. باید روی برخی جملات مکث کنید تا متوجه مفهوم آن بشوید

2

ترجمه ضعیف و اذیت کننده است.

2

عالی بود

5

عالیییی

3.1
(11)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه با کارمندان بدقلق رفتار کنیم
چگونه با کارمندان بدقلق رفتار کنیم
آر برایتون باون
انتشارات مبلغان
3.1
(11)
50,000
تومان