0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عیدانه فیدیبو

معرفی و دانلود رایگان مجله عیدانه فیدیبو

کافه داستان
ناشر:
فیدیبو
درباره عیدانه فیدیبو
احتمالا در داستان‌های مختلف یا از زبان این و آن زیاد شنیده‌اید که «داشتم فلان کارو می‌کردم یهو یه فکری به سرم زد» یا «یهو ناخواسته به ذهنم رسید این کار رو بکنم» و... اما حقیقت این است که این بار نه چیزی ناخواسته به ذهنمان رسیده و نه یکهو توی مغزمان جرقه زده. بلکه در یک روز اواخر زمستانی از قبل مشخص شده و با برنامه‌ریزی، یک عده آدم که ما باشیم نشستیم دور هم و برای یک عده آدم که شما باشید نقشه کشیدیم. نقشه‌ای که بتواند به سوال «تعطیلات خود را چگونه بگذرانیم؟» شما پاسخ بدهد و آخرش یک لبخند روی لب‌هایتان بنشاند. خب، نتیجه‌اش چه شد؟! می‌خواستید چه بشود؟ شد همین چیزی که حالا مقابل چشمان شماست. طبیعی است که وقتی یک عده آدم عاشق ادبیات داستانی (منظورمان بر و بچه‌های نشریه کافه داستان است) با یک عده آدم عاشق کتاب الکترونیک (اینجا منظورمان بر و بچه‌های فیدیبو است) جلسه بگذارند تا برای یک سری آدم عاشق عید و تعطیلات (منظورمان شماست!) نقشه بکشند، نتیجه‌اش می‌شود ویژه‌نامه‌ای نوروزی-داستانی، آن هم به صورت الکترونیک که می‌تواند با سیزده بسته هیجان‌انگیزش سیزده روز به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. امیدواریم آخر نقشه‌ای که کشیده‌ایم به گنجی که همان رضایت شماست، برسد. نوروزتان مبارک.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۶ مگابایت
زمان تقریبی مطالعه
۰۰:۰۰
نویسندهگروه نویسندگان
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۱۲/۲۵
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۶ مگابایت

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 263 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
6 ٪
42 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

جالبه که این مجموعه داستان ویژه ی عید بوده ! والله من که همین الان تازه سومین داستانش رو تموم کردم و اصلا هم خوشم نیمد بخاطر همونم دیگه ادامه ندادم . حیفه واقعا وقتی که انقدر تمیز و خوب میتونن بنویسن همچین نویسنده هایی چرا انقدر نا امید می نویسن و پر از انرژی منفی ؟ حالا اگه حتی تو یه کتاب دیگه میخوندیم حتما بیشتر بهمون می چسبید و لذت می بردیم اما وقتی که قراره برای ایام عید تهیه شده باشه من ب شخصه زورم گرفت و حرصم دراومد . مردم خودشون کم مشکلات دارن ؟ ایام عیدم بشینن داستانای غمگین بخونن . که چی بشه ؟ افسرده که هستیم افسرده تر از این بشیم ؟ اَه .

1

بنده دو داستان اول رو مطالعه کردم و به نظرم اصلا شروع جالبی برای روزهای خاص عید نداره. اینطور بگم که اگه تو دوران عید خونده بشه به جای شاد شدن بدتر غمگین میشید. به بچه های کافه کتاب پیشنهاد میکنم داستان هایی که انتخاب می کنن به موضوعی که ارائه میدن بخوره. نکته آخر هم اینکه سبک و ادبیات داستان خیلی خیلی ضعیفه، به طوری که انتظار نمیره از یک سری آدم کتابخوان حرفه ای نوشته شده باشه.

5

عرض سلام و ادب. به رسم ادب و فرهنگ ایرانی اسلامی قلبا بابت هدیه ای که محبت کردین سپاسگزارم. و اینکه معتقدم اسب پیش کشی دندوناشو نمی شمارن. بعد از مطالعه هم نظر دوستانه فنی ام رو با احترام تقدیم خواهم کرد.

3

مجموعه داستان متوسطی است. در این مجموعه داستان، چند داستان است که در نشر چشمه هم چاپ شده خیلی انتظار بالاتری از این انتشارات داشتم اما در مجموع این کتاب ارزش خواندن را دارد.

4

سرگرم کنندست به هرحال بد یا خوب هر کتابی ارزش یکبار خوندن رو داره کتاب ها باغ های دانشمندان هستند:)

5

من این کتاب رو خیلی دوست دارم داستان ها حس خوبی به آدم میدهند در زمان های که حس و حال خوبی ندارم

5

با تشکّر از عزیزانی که در تهیه و تنظیم این عیدانه همکاری داشتند من که لذّت بردم

5

ممنون فیدیبو. عالی بود. از نویسنده های خوب کتاب نیز متشکرم.

2

سلام. بیشتر داستان هایش را دوست داشتم. زیاد بلند و خسته کننده نیستند.

2

زیاد جالب نبود اگه داستاناش به عید مربوط میشدن جالب تر بود

نمایش 32 نقد دیگر
4.3
(264)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عیدانه فیدیبو
عیدانه فیدیبو
کافه داستان
فیدیبو
4.3
(264)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
رایگان