0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خودت را دوست بدار

معرفی، خرید و دانلود کتاب خودت را دوست بدار

مهم نیست با چه کسی ازدواج می کنی
درباره خودت را دوست بدار

 گاهی تصور ما از یک رابطه داشتن همراهی بی‌نظیر و بی‌نقص است تا ما را در همه‌ی جوانب راضی و خوشحال کند؛ اما آیا خود فردی بی‌نظیر و بی‌نقص هستیم؟ در واقع بسیاری از افراد بدون هیچ اهمیتی به خودشان تنها دنبال بهانه‌های دیگری در رابطه‌ی شکست‌خورده‌شان هستند. همین موضوع باعث می‌شود تا رابطه افراد در نهایت به مرز فروپاشی رود؛ اما آنچه باعث شفای یک رابطه و پر شدن شکاف‌های آن می‌شود دوست داشتن خودمان است. اوا ماريا زورهرست در کتاب خودت را دوست بدار توضیح می‌دهد که چطور با دوست داشتن خودمان رابطه‌مان را از نابودی نجات دهیم.

درباره کتاب خودت را دوست بدار

کتاب خودت را دوست بدار كتاب پرفروش خانم اوا ماريا زورهرست است که در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع روابط زن و مرد قرار می‌گیرد. نویسنده در این کتاب این موضوع که آیا جدایی از همسر و ازدواج با شخصی دیگر باعث بهبود زندگی می‌شود یا خیر را به چالش می‌کشد. این کتاب در دو بخش و 15 فصل نوشته شده است.

اوا ماريا زورهرست کتاب خودت را دوست بدار را با هدف بهبود و نجات رابطه‌ی زوج‌ها از یکدیگر نوشته است. نویسنده توضیح می‌دهد که اگر امیدتان را برای بهتر کردن رابطه‌ی خود از دست داده‌اید و از اینکه روی رابطه‌تان با همسرتان کار کنید دست کشیده‌اید، اگر زندگی مشترکتان مدام در حال درگیری و دعوا شده و همه چیز به پوچی و زوال رفته است هنوز راه امیدی است. شما این قدرت را دارید که با همسرتان رابطه‌ی دلخواهتان را برقرار کنید. این کتاب بر اساس تجربه‌های مطالعاتی و عینی نویسنده نوشته شده است. او می‌گوید این طبیعی است که یک زوج در رابطه‌ی خود مشکل‌هایی داشته باشند اما چگونگی مواجه با موانع و ایمان داشتن به یکدیگر در نهایت به نجات رابطه کمک می‌کند. او در ادامه در هر فصل از کتاب موردی را بیان می‌کند که برای دوست داشتن خودمان و رابطه‌مان به آن نیاز داریم.

کتاب خودت را دوست بدار با ترجمه‌ی سیمین موحد از سوی انتشارات کتاب‌سرای تندیس راهی بازار نشر شده است.

مروری بر فصل‌های کتاب خودت را دوست بدار

پیشگفتار: نومید نشوید
دیباچه: انگلیسی‌زبان روح من است مقدمه: بروید. برای اینکه بتوانید برگردید
بخش اول. دنیایی بودن ازدواج
۲. ما همیشه بنا به دلایل نادرست ازدواج می‌کنیم
٣. همسر شما تنها یک نقش در فیلم‌نامه‌ی شما بازی می‌کند
4. هرچه عاشق‌تر و روی ابرهای بالاتر سقوط سخت‌تر و بدتر
۵. میل جنسی یا بی میلی مسئله این است
۶. «شير مثل شمشیرها» و «موش مثل خرگوش‌ها»
7. سه نفر همیشه زیاد است
8. جدایی - راه‌حل به تعویق انداخته می‌شود
بخش دوم. بازگشت به عشق
10. صادقانه بگویم دروغ‌هایی در ازدواج شما هست
۱۱. ماجرای زندگی روزمره
۱۲. او را ببخشید
۱۳. عشق و شهوت
۱۴. کودکان عشق
۱۵. عشق یعنی کار، کوشش، انضباط و پاداش گفتار پایانی

چرا باید کتاب خودت را دوست بدار را خواند؟

کتاب خودت را دوست بدار کتابی روانشناسی، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند شما را در بهبود روابط و افکار درونی‌تان نسبت به رابطه‌ای که دارید کمک کند. اگر قصد دارید که رابطه‌ی خود را از فروپاشی نجات دهید این کتاب انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود.

  • کتاب خودت را دوست بدار در دسته‌ی کتاب‌های روابط زن و مرد قرار دارد.
  • کتاب خودت را دوست بدار مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 336 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 14 روز بخوانید.
  • کتاب خودت را دوست بدار جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع روانشناسی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی روابط زن و مرد زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب خودت را دوست بدار می‌خوانیم

می‌توان گفت علت این که ما این قدر احساس ناکاملی می‌کنیم این است که با زن به دنیا آمده‌ایم با مرد. ما همیشه با این هستیم با آن و هرگز کامل نیستیم. همیشه نیمی از یک کل واحد هستیم. در پرتو این حقیقت، جست‌وجویمان برای یافتن رابطه‌ی درست، ضروری است نه رمانتیک. ما می‌توانیم ببینیم که همیشه چیزی کم داریم و همیشه دنبال چیزی برای پر کردن شکاف هامان هستیم. پس آن‌قدر تنها می‌مانیم تا سرانجام «مرد ایده آل» از راه برسد با سرانجام محبت و ملاطفت را در زن جدیدی پیدا کنیم. هر رابطه‌ای هر شکلی که به خود بگیرد چیزی را به زندگی ما می‌آورد. ما بدون رابطه سردرگم می‌مانیم و انگار چیزی کم داریم. پس همه‌ی ما تا ابد دنبال رابطه‌ای می‌گردیم که احساس خوشبختی و سرزندگی به ما بدهد؛ اما اگر ما بنا را بر این فرضیات بگذاریم دچار مشکل می‌شویم؛ زیرا در این صورت رابطه را برای این می‌خواهیم که احساس تنهایی یا بدبختی نکنیم و هرچقدر هم که رابطه‌ای در آغاز عالی به نظر برسد، این انتظارات دیر یا زود نابودش می‌کند.

رابطه‌ای چون این مثل آدم یک پایی است که دنبال یک آدم یک پای دیگر می‌گردد تا راه برود. دو تا آدم یک پا با همدیگر دوتا پا دارند و می‌توانند راه بروند! حالا مشکل حل شد. آن‌ها در مرحله‌ی اولیه‌ی این دوره‌ی خجسته‌شان شاید حتی فراموش کنند که اصلا یک پا بوده‌اند. تا این که یک روز یکی از آن‌ها می‌خواهد جهت با سرعتش را تغییر بدهد... و ناگهان آن یکی به طرز ظالمانه‌ای یادش می‌آید که معلول و یک پاست. آن‌ها تنهایی نمی‌توانند راه بروند و شروع می‌کنند به لنگیدن؛ و می‌افتند زمین؛ و از آن جا که آن‌ها به کلی فراموش کرده‌اند که یک پا هستند، هر کدام شان تقصير لنگیدن و افتادنش را گردن آن یکی می‌اندازد و شاید حتی تقصیر خود معلولیت را هم گردن او بیندازد. بیش‌تر مردم در مقطعی از زندگی‌شان این سناریو را تجربه می‌کنند. ناگهان انگار چیزی در رابطه‌شان گم می‌شود - انگار نرمی، ملایمت، حمایت، امنیت، شور و حرارت و توجه و ملاطفت گم می‌شود و همه‌اش هم تقصیر آن یکی است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب خودت را دوست بدار اثر اوا ماريا زورهورست بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۷ مگابایت
تعداد صفحات
336 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۱۲:۰۰
نویسنده اوا ماریا زورهورست
مترجمسیمین موحد
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Love yourself
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۱۱/۰۸
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
18,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۷ مگابایت
۳۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 28 مخاطب
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
0 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

نکات و نگرش جدیدی رو میگفت اما هم اینکه کلی اضافه گویی در مورد مطالب بود این کتاب را از جذابیت حقیقی دور میکرد. از یه طرفی به خاطر مطالب اضافیش میخواستی ولش کنی باز از طرفی دیگر بخاطر نکات و نگرش های متفاوتش هی دست دست میکردی که تمومش کنی.

5

ساعتها فوران اضطراب و ناکامی و تاریکی زندگی شخصی نویسنده برای جلب مخاطب بدون اینکه به خواننده دانایی یا توانایی بیشتری برای حل مساله بده . ایده کلی اینه که همه در زندگی مشترک بدبختن همه ، خوندنش اتلاف وقته ،بپرهیزید .

5

خوندنش رو شدیدا توصیه میکنم برای تمام دوره های زندگی و روابط،برای رشد شخصی،برای چگونگی پذیرش دردها و رنج های حاصله از روابط،برای چگونه کنارامدن با خود و دیگران و دراخر برای کسب ارامش و ثبات در پهنه ی هستی

5

این کتاب بسیار صادقانه نوشته شده و نگرش جدیدی به آدم میده که خود فرد رو با خودش روبرو میکنه. من نگرششو دوست داشتم و به نظر من از همه کتابهایی که تا الان خوندم مفید تر و واقع بینانه تر بود.

5

این کتاب محتوای خوبی داره ولی نگراشش خیلی بده اصلا خیلی جاها درست متوجه منظور نویسنده نشدم یا خیلی جاها مثال هایی که زده بود خیلی ربطی ب ماجرا نداشت ?

5

یه تکه از کتاب روابط هرچه نزدیکتر باشه ریسک درد در اون رابطه دردناکتره.مثل برخورد گلوله از فاصله نزدیکه...

3

کتاب خوبیه ... بعضی جاهاش رو بیشتر دوست داشتم ... اما بعضی جاهاش حوصله ام رو سر می برد .. در کل اگه جمع و جورتر بود ، کشش بیشتری برای خواننده داشت

5

کتاب کاربردی است. باید در مراحل مختلف بارها خوانده شود. این کتاب را به دو نفر هدیه دادم و به چندین نفر دیگر معرفی کردم

5

اصلا کتاب خوبی نبود.. میتونست تو ۳۰ صفحه کل مطلب رو بگه ولی خیلی به بیراهه رفته بود. ترجمه هم آنچنان خوب نبود

5

ای کاش برای کتاباتون ابتدای شروع کتاب فهرستش رو هم بگذارید اینطوری خیلی بهتر میشه

نمایش 7 نقد دیگر
4.5
(28)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خودت را دوست بدار
خودت را دوست بدار
مهم نیست با چه کسی ازدواج می کنی
انتشارات کتابسرای تندیس
4.5
(28)
50,000
تومان