0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رنگی از دنیای ناشناخته

معرفی، خرید و دانلود کتاب رنگی از دنیای ناشناخته

درباره رنگی از دنیای ناشناخته
هوارد فیلیپس لاوکرافت نویسنده آمریکایی اثر وحشت خیال پردازی و علمی- تخیلی می باشد. لاوکرافت پرچم دار سبک وحشت در قرن بیستم است. او موجودات و شخصیت های بسیاری اعم از شیاطین، هیولاها داستان های خود را خلق کرد که در میان نسل معاصر و نسل های بعدی بسیار تاثیرگذار و محبوب بودند. در میان این داستان ها، سه داستان حاضر از زمره دلهره آورترین داستان های او هستند. شهاب سنگی که بر زمین اصابت می کند ساکن بیچاره قلعه ای کهن و مصایب یک قبر دزد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
477.۳۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسنده اچ پی لاو کرافت
مترجممرضیه خسروی
ناشرنشر روزگار نو
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The colour out of space
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۱۱/۰۸
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
6,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۷۷.۳۲ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
13 ٪
1
ستاره
6 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

لاوکرافت در دنیایی از هم گسیخته با جلوه هایی از حقیقت مبتنی بر مدارک و کاراکترهای موجه که نمایشی از افکار تاریک خود اوست می‌کوشد خواننده را به دنیاهایی فانتزی که در شهرهای اینزماوث، اولتار، ارکام، دانویچ و...می آفریند، دعوت کند و مخلوقات خود را به نمایش بکشد؛ جایی که شاید گناهان انسان تبلور مادی پیدا میکند و واقعیت را به مجادله فرا می خوانند. مخلوقاتی چون «کطولحو» که خود برتر(higher self) لاوکرافت در آن احضار می شود. سرنخ هایی که او در داستانهایش به خوانندگان خود می دهد در هاله ای از ابهام گم می شود تا شاید فرصتی برای او فراهم شود تا نکرونومیکون (Necronomicon) را در دستهایشان قرار دهد تا انجیل راهنمای افکار پریشان خوانندگان خود باشد. فارغ از دوستانی بر روی کاغذ برای نوشتن نامه های بی پاسخ و خوردن کمپوتهای تاریخ مصرف گذشته، وامانده از جمع دوستان دانشگاه و جنگ دیگر تعلقات او بر پایه کابالای مدرن و مکاشفات قرون گذشته، تسکین دهنده ذهن و روح او در زمان زندگی بود. گویی او در زمانه خود نمی زیست و آرزوی شهرت، روح او را به چند دهه بعد عروج میداد یعنی زمانی که به آرزوی خود پس از مرگ رسید. حال شاید برای او دیگر، چاپ مجموعه داستانهایش یا حتی داشتن یک سنگ قبر آبرومند بسیار بدیهی بنظر برسد. افسوس که چراغ عمرش زود به خاموشی گذاشت و بسیاری از پاسخها را در ذهن مشوش خود به مرگ کشاند. شاید کمپوتهای تاریخ مصرف گذشته کار خود را کردند و سرطان روده امانش نداد؛ به قول خودش «بعضی وقتها تحمل درد برایم خیلی سخت است.» دیگر این مجلات زرد نیستند که برای ذهن آفریننده ای از دنیای نو وقت قبلی تعیین کنند، بلکه اوست که اذهان پیروانش را بسادگی به تصرف خود در می آورد و خالق سبکی مدرن در ادبیات ترس و ایزوتریک است.

5

داستان لایه های عمیق ترس و وحشت زو در شما ایجاد می کنه. ترسی آمیخته به تعلیق، تعلیقی جانفرسا. لاو کرافت استاد این نوع ترسن،ترسی که تازه بعد از خوندن کامل اثر به سراغ شما میاد. جدا کتاب خوبیه

1

ترجمه‌ی بسیار بد و پر از اشتباهات نگارشی. متاسفانه ترجمه به حدی سطحش پایینه که اصلن اون فضای وحشت لاوکرافتی رو منتقل نمی‌کنه.

5

این مرد واقعا دیوانه ای بیش نبوده ، اگر الان این نویسنده بود استیفن کینگ قدرت مقابله با این نویسنده رو نداشت یه جنون خاصی تو نوشته های داستانش هست

5

به نظرم کتاب جالبیه، اگه به کارای دارک علاقه دارید، البته ترجمه جالبی نداره اما کمی صبر کنید و باهاش سازش کنید . ممنون

5

خوندنش رو حتما توصیه میکنم. این نویسنده خودش زندگی مرموزی داره چه برسه به نوشته های وهم انگیز و دهشتناکش

5

این کتاب خیلی اتمسفر جالب و تاریکی داره و خوندنش لذت بخشه حتما پیشنهاد میشه ?

5

اچ پی لاوکرافت .یه نویسنده باید سوابق و پشتوانه داشته باشد تا بتواند مثل او شوذ

5

بیخود نیست اینقدر از لاوکرافت تعریف میکنند

5

فوق العاده

4.1
(15)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رنگی از دنیای ناشناخته
رنگی از دنیای ناشناخته
اچ پی لاو کرافت
نشر روزگار نو
4.1
(15)
25,000
تومان