0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زن ایده آل

معرفی، خرید و دانلود کتاب زن ایده آل

چطور همسرتان را مجذوب خود کنید
نویسنده:
ماری فرلئو
درباره زن ایده آل

درباره‌ی کتاب زن ایده‌آل اثر ماری فرلئو

کتاب زن ایده‌آل مانند سایر کتاب‌های روابط موافق از مجموعه‌ای قوانین که باید از آن‌ها پیروی کنید تشکیل نشده است. بدون تعارف موضوع این کتاب بیشتر درباره‌ی این است که چطور به زنی تبدیل شوید که همه‌ی مرد‌ها خواهان شما باشند. عنوان انگلیسی این کتاب که در بخش ترجمه به آن اشاره شده است به خوبی گویای این مطلب هست. اما این کتاب به جای آن‌که دستورالعملی از کارها و نکاتی باشد که برای پیدا کردن شوهر دلخواه خود باید رعایت کنید، بیشتر تمرکز خود را روی شما قرار می‌دهد. این کتاب به شما نشان می‌دهد که در هر شرایط و وضعیتی که هستید چگونه باید خود را در نظر دیگران بهتر نشان دهید.

مروری بر فصل‌های کتاب زن ایده‌آل

کتاب حاضر در سه فصل به همراه یک پیش‌گفتار نوشته شده است. عناوین فصل‌های این کتاب به ترتیب عبارتند از:

  • کلید ازدواج با مرد دلخواه‌تان
  • هشت راز برای جذب همسرتان
  • جمع‌بندی مطالب کتاب

‌در بخشی از کتاب زن ایده‌آل می‌خوانیم

فصل ۸: راز پنجم: باورهای تان را رها کنید

حقیقت این است که وقتی چیزی را باور می کنید و به آن پایبند می‌مانید، دیگر نمی‌توانید چیزهای جدید را تجربه کنید.

پما چودرون، نویسنده و راهبه ی بودایی

هر زنی در زندگی‌اش باورهایی دارد. داستان زندگی‌تان‌ تاریخچه‌ای است که از بدو تولد تا لحظه‌ی اکنون را دربرمی‌گیرد و شامل تمام جزییات دوران کودکی، خانواده، مدرسه‌ای که به آن می‌رفتید و از همه مهم‌تر دلایلی که باعت شدند این راه را برای زندگی‌تان انتخاب کنید و به جایگاه فعلی برسید، می‌شود. هم چنین شامل تمام چیزهایی می شود که باور کرده اید حقیقت دارند.

همه‌ی ما باید بدانیم باورها و سرگذشت ما متعلق به گذشته هستند و روابط فعلی و جذابیت‌های ما را خدشه‌دار می‌کنند. حالا بیایید نگاه موشکافانه‌تری به این موضوع بیندازیم. وقتی مردی که قصد ازدواج با شما را دارد، از شما می‌خواهد درباره‌ی خودتان حرف بزنید، معمولاً سرگذشت زندگی تان را برای او تعریف می کنید. ممکن است درباره ی سن، عقاید، تحصیلات، گرایش‌های سیاسی و  باورهای مذهبی تان حرف بزنید یا شاید درباره ی کمبودهای تان حرف بزنید؛ مثلاً بگویید:«من زیبا، قدبلند، لاغر، جذاب، یا زیاد جوان نیستم» یا «به نظر مردها من زن جذابی نیستم» یا «من زن قوی و مستقلی نیستم» یا «من بیش از حد حساس هستم» یا ممکن است یکی از جمله های زیر را بگویید:

  • من در روابط اجتماعی بدشانس هستم.
  • من دست پخت خوبی ندارم.
  • من خیلی درون گرا هستم.
  • تدبیر معاش ندارم.
  • پرحرف هستم.
  • جذاب نیستم.
  • خجالتی هستم.
  • تنبل هستم.
  • پیر شده ام.
  • بیش از حد جوان و ناپخته هستم.

وقتی باورها و افکاری که درباره‌ی خودتان دارید، به زبان می‌آورید، چند اتقاق می افتد. اول: ناکامی‌های گذشته به زمان حال‌تان سرایت می کند. تازگی و طراوت لحظه‌ی اکنون را از بین می‌برد و قدرت‌های درونی و جذابیت‌تان را محدود می کند. دوم: ممکن است داستان دور و درازی تعریف کنید که حتی حقیقت هم ندارد.

‌درباره‌ی ماری فرلئو نویسنده‌ی کتاب زن ایده‌آل

فورلئو در آمریکای امروز شخصیت شناخته شده‌ای به شمار می‌رود. او درسرتاسر جهان میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرارداده است. اپرا وینفری مجری و شخصیت تاثیرگذار آمریکایی او را رهبر نسل آینده می‌داند. او ستاره‌ی شوی موفق ماری تی وی MarieTV با 47 میلیون نفر بیننده است. پادکست او به نام The Marie Forleo Podcast 8 میلیون دانلود دارد.

ترجمه‌ی کتاب زن ایده‌آل به فارسی

انتشارات قطره کتاب زن ایده‌آل را با ترجمه‌ی ندا شادنظر عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.  این کتاب ترجمه‌ای است از کتاب Make every man want you که در سال 2008 به چاپ رسیده است.

چرا باید کتاب زن ایده‌آل را خواند؟

مجرد باشید یا نباشید فرقی نمی‌کند؛ احتمالا بدتان نمی‌آید که همه خواهان شما باشند. کتاب زن ایده‌آل بیشتر از هرچیز به شما یاد می‌دهد که چه‌طور خودتان را دوست داشته باشید و با اعتماد به نفس و علاقه‌ای که به خودتان دارید از انتخاب مردان بد و عادت‌های غلط در ایجاد روابط جلوگیری کنید.

  • کتاب زن ایده‌آل در دسته‌ی کتاب‌های سبک زندگی قرار دارد.
  • کتاب زن ایده‌آل مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 160 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 8 روز بخوانید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب زن ایده‌آل اثر ماری فرلئو بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی سبک زندگی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
978.۷۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسندهماری فرلئو
مترجمندا شادنظر
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
make every man want you
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۱۰/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۷۸.۷۶ کیلوبایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 43 مخاطب
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
34 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
11 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

اصلا از این عنوان کتاب ها خوشم نمیاد . این کتابها برای زنهایی نوشتە شدە کە اعتماد بە نفس ندارن و اصلا خودشونو باور نکردن ، نمیدونم چرا ملت فکر میکنند باید زنها برای جذب مردها کار خاصی انجام بدن و فیلم بازی کنن؟؟؟؟واقعا تا حالا فکر کردین چرا نباید مردا توجە زنها رو جلب کنند ؟ بیایید همە خودمون باشیم و بە فکر پیشرفت خودمون نە بە فکر جذب کردن جنس مخالف ...

4

جالبه اولین جمله همه این مدل کتابا اینه :" این کتاب با همه کتابایی که قبلا خوندین فرق داره" !!!! کاملا مشخصه از این جمله که نویسنده بیشتر دنبال بازاریابی برای کتابشه تا چیز دیگه۰ مثل فروشنده هایی که داد میزنن: بیا اینور بازار!:) واقعا فرهنگ ما با غرب خیلی فرق داره۰ تو فرهنگ ما مرد صدبار میره خواستگاری و آخرشم میگه منو به غلامی قبول کنین۰ زن هم ناز میکنه و وقتی هم بله گفت حسابی پای مرد زندگیش میمونه۰ همه جوره۰ پیشنهاد میکنم کتاب "سیمای دو زن" نوشته سعیدی سیرجانی رو حتما بخونید ۰ توش خیلی جالب شخصیت لیلی رو با شخصیت شیرین مقایسه کرده و میشه ازش عمق و تفاوت عشق ایرانی با سایر عشقها رو فهمید

4

سلام .من این کتاب روسریم وکامل خوندم .بسیار واسم جذاب بود .راهکارهای خوبی رو برای بهتر شدن زندگی ارائه کرده وقابل استفاده البته بعضی قسمتهایش بافرهنگ ما که اسلام است هم خوانی نداردولی اگر اون قسمتها را در نظر نگیریم درکل کتاب خوبی است بشرطیه که کتاب را بادقت بخوایم وسعی کنیم عمل کنیم .اگه بخوام بطور کلی بگم نتیجه این است که درحال واکنون به بهترین شکل زندگی کنیم وفرصت ها را از دست ندهیم گذشته را رها کنیم وآینده را بخدا بسپاریم .سعی می‌کنم . این کتاب برای هدیه دادن مناسب است.

5

بسیار کتاب خوب و موثری ست. نه از این بابت که زنها لزوما باید برای مردها خوب باشند،در درجه ی اول باید برای خودشان خوب باشند

4

عشق چیزی نیست که در تمام دوران زندگی پایدار بمونه و با گذشت زمان کمرنگ تر می شه برای همین هم مرد و هم زن باید یاد بگیرن این عشق رو تقویت کنن و همدیگه رو مجذوب کنن.

5

کتاب فوق العاده ایه. به اشتباهاتی اشاره میکنه که معمولا خواسته و ناخواسته مرتکب میشیم و ما رو متوجه اونها میکنه و راه حل براشون ارائه میده. برای من واقعا کمک کننده بود.

4

به هرحال هرکتابی حداقل یک نکته ی مهم داره.یانکته هایی داره که شایدنمیدونستیم وبهش فکرنکرده بودیم،کلی توضیح داده بود امانظرمن درمورداین کتاب:"بدنبود"

4

به نظر من مجذوب کردن همسر نظریه اشتباهه کسی که ادمی رو دوست داشته انتخابش کرده لزومی به جذب نیست

5

حتی وقتی یه خانمی باشی که روابط خوبی داره و خودتو خیلی قبول داری و خودتو دوست داری خوندن این کتاب میتونه مفید باشه و حس خوبی بهت بده❤

5

بسیار کتاب کاربردی و موثریه.به من که خیلی کمک کرد

نمایش 8 نقد دیگر
3.9
(43)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زن ایده آل
زن ایده آل
چطور همسرتان را مجذوب خود کنید
نشر قطره
3.9
(43)
15,000
تومان