0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مرد مردمی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مرد مردمی

نویسنده:
چینوا آچبه
درباره مرد مردمی
هجو بس مضحکی از فسادی اندوهبار، تهدیدی برای همه سیاستمداران کارکشته، نانگا، تجسم هیبت حقه باز، تازه به دوران رسیده و عوام فریبی است که چند صباحی دنیا را نیز اغوا می کند. در تقابل با نانگا راوی جوان، کنجکاو و دوست داشتنی قرار دارد: اودیلی، اودیلی که هنوز به فساد آلوده نیست سرشار از شور زندگی به قهرمان جذابی بدل می شود که بی هیچ آرمانی علیه نانگا می شورد. خصیصه برجسته اودیلی شور زندگی است. در رمان می خوانیم که اودیلی در معرض خطر بزرگی است هر آن احتمالش می رود که او هم نانگای دیگری از آب دربیاید و نانگا عوام فریب زهواردررفته ای است که دست آخر از زباله دانی سر در می آورد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۲۶ مگابایت
تعداد صفحات
184 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۸:۰۰
نویسندهچینوا آچبه
مترجمافسانه رشنو
ناشرانتشارات ناهید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A man of the people
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۹/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
75,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۲۶ مگابایت
۱۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 38 مخاطب
5
ستاره
39 ٪
4
ستاره
39 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
5 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

داستان کتاب از زبان یک معلم روایت میشه که از اوضاع سیاسی نیجریه و وضعیت بد سیاسی این کشور صحبت میکنه !دغل بازی ها و فریب کاری های ارکان دولت نیجریه .شخصی به اسم نانگا که خودش هم قبلا یه معلم بوده وارد مجلس و دنیای سیاست میشه و کمی بعد راوی کتاب رو هم به این دنیا وارد میکنه. آچبه از جریان یه کودتا در کتاب صحبت میکنه که تخیلی بوده اما بعدها این کودتا در نیجریه اتفاق میفته و دردسر بزرگی برای آچبه و خونوادش ایجاد میکنه مبنی بر اینکه بازیگردان این کودتا آچبه بوده! کتاب دیگر آرامشی نیست از آچبه هم بسیار عالیه . ممنون از فیدیبو?

2

دوست آچبه بهش میگه تو یه پیامبری چون هر چی گفتی توی کتابت، همون شد. به جز کودتای نظامی اما بعد از مدتی کودتای آخر کتاب هم رخ میده و این‌گونه آچبه متهم میشه! خیلی بی منطق و مسخره ست این اتهام زنی داستان در مورد یه معلم هست که وزیر میشه به ناحق و تو یه بازدید شاگرد سابقش که اون موقع معلم بوده رو میبینه و تصمیم میگیره کمکش کنه برای تحصیل و کار. اما بعد از مدتی ماهیت خبیث و ناسالم وزیر رو میشه و اون شخص تلاش میکنه چهره واقعی وزیر و در کل سیستم فاسد رو برای همه رو کنه

4

چینوا آچبه این نویسنده فقید نیجریه‌ای یک نویسنده کاملا شناخته‌شدست که برنده جایزه بوکر هم شده و حتی چند سال پیش به انتخاب نشریه فوربس، تأثیرگذارترین فرد آفریقایی هم شده..پس از خوندن این کتاب پشیمان نخواهید شد. :)

4

/// ◄پاسخ:باسلام سپاس از شما کتاب پیشنهادی شما در لیست کتابهای درخواستی قرار گرفت. همچنین لازم به ذکر است که تمام کتابهای معرفی شده توسط کاربران محترم حتما بررسی و پیگیری میشوند. بامهر /// لطفا کتاب همه چیز فرو می پاشد ازین نویسنده رو بذارین شهرت جهانی داره اگرچه شما به حرف ما تره هم خورد نمی کنید

4

سلام فیدیبو.. ممنونم بابت کتابهای خوب لطفا کتاب جزء از کل رو هم توی فروشگاه(برای فروش) موجود کنید. درسته که کتاب کاغذیش رو هم میشه خرید ولی برای حمایت از درختها به شخصه ترجیح میدم کتاب دیجیتال بخونم.

4

سلام و خسته نباشید لطفا کتاب جزء از کل رو هم قرار بدین تعجب میکنم چرا کتاب به این معروفی توی مجموعه تون نیست.....!

4

من از کار فرهنگی و زیبا و سخاوتمندانه شما ممنون و سپاسگزارم , امیدوارم هر روز بر تعداد کتابخوانهای ایران زمین افزوده بشه. پایدار باشید.

5

سلام لطفا لطفا لطفا کتاب اجازه می دهید گاهی خواب شما را ببینم آقای محمد صالح علا رو رایگان بذارین ممنون میشم

5

کتاب بدرد نخوری بود

5

کتاب خوبی بود.جریان این کتاب در خیلی از کشورها با هر نوع سبکی از حکمرانی تطابق داره. خواندنش به شدت توصیه میشه

نمایش 14 نقد دیگر
3.9
(40)
45,000
٪50
22,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مرد مردمی
٪50
مرد مردمی
چینوا آچبه
انتشارات ناهید
3.9
(40)
45,000
٪50
22,500
تومان