0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بلوغ دوم، بلوغ روانی

معرفی، خرید و دانلود کتاب بلوغ دوم، بلوغ روانی

درباره بلوغ دوم، بلوغ روانی
بلوغ انسان بر دو گونه است. اولی بلوغ فیزیولوژیک که منطبق بر سن جسمی انسان پیش می‌رود و از حدود 11-12 سالگی آغاز می‌شود و ادامه می‌یابد، و دومی بلوغ روانی است که رشد و بالندگی روانی انسان است. بلوغ دوم اشاره به این مفهوم دارد. نویسنده در این کتاب سعی کرده عناصری را شرح دهد که در افرادی دیده می‌شود که علی‌رغم داشتن بلوغ جسمانی، دارای تأخیر رشدی در بلوغ روانی هستند. بسیاری از افراد با خواندن این کتاب چندین علامت را در خود می‌یابند که با دقیق شدن در آن‌ها می‌توانند به رشد خود کمک کنند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
551.۳۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
82 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۴۴:۰۰
نویسندهآذردخت مفیدی
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۸/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۵۱.۳۷ کیلوبایت
۸۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 60 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
0 ٪
44 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام، من دارم خودم رو مقید میکنم که حتما بعد از خوندن کتاب ها نظر بنویسم، این کتاب خیلی خوب بود و برای درکش آشنایی با مفاهیم پایه‌ی روانکاوی لازمه. داخل کتاب ۳۳ عامل تفاوت بین فرد بالغ با نابالغ گفته شده و خیلی خوبه که به شکل عمیق هر عامل رو در خودمون بررسی کنیم ببینیم تا چه بالغیم و کجاها نابالغ

4

بهترین ویژگی کتاب آگاهی نویسنده از نوع مخاطب است لذا جایی که نیاز به توضیح بیشتر یا مثال آوردن است اقدام کرده.تبحر نویسنده در درک مفاهیم از نظر عملی است لذا با یک کتاب اصطلاحا ترجمه تو دیواری مواجه نیستیم.تقسیم بندی های اشاره شده در کتاب در شناسایی افراد دور و بر و درک علت رفتارشان خیلی مفید است.

4

اول اینکه کتاب خوبی برای اونایی هست که بصورت علمی و اصول دنبال خودشناسی هستند ، میتونه نقاط تاریک روان و ذهنشون رو بهشون نشون بده ، مساله دیگه اینکه مثل خیلی دیگه از کتابای فیدیبو دقت لازم تو تایپ مخصوصا نشانه گذاری های متن رو نداشتن !

5

کتاب بی نظیری هست.به هسته مرکزی وجود انسان پرداخته...وبه ریشه اصلی مشکلات فردی یک انسان پرداخته که از دید انسان مخفی است...خوندنش رو به افرادی که در راه خود شناسی هستند توصیه میکنم...

5

کتاب بسیار خوب و ارزشمندی هست،قطعا ارزش یک بار مطالعه کردن رو داره،با توجه به جامعه ای که ما داریم این کتاب خیلی زیاد می‌تونه کمک بکنه به فرهنگ سازی و زندگی بهتری که قادر خواهیم بود برای هم بسازیم.

5

آذر مفیدی روانکاو من بود، این زن بی نظیر بود. روحش شاد

5

برای بنده کتاب بسیار مفیدی بود و مطمئنم برای عزیزانی که به روانکاوی علاقمندن میتونه جالب باشه، و لطفا دقت کنید که این یک کتاب خودشناسی هست، کتاب خودیاری نیست، پس خیلی دنبال راه حل توش نباشید.

4

چرا کتاب ۲۰ صفحه ی آخرش نیست؟ کتاب باید ۸۲ صفحه باشه ولی ۶۳ صفحه بیشتر نبود. کلا کتاب خوبی بود ،شاید اگر کامل بود بهتر هم میشد فیدیبو جان لطفا پاسخگو باشید .چرا کتاب ۲۰ صفحه نداشت؟

4

کتاب خوب و کاربردی در خودشناسی است و توصیه به خواندن ان دارم ،کاش ان عزیز همچنان در میان ما بود و کتابهای کاملتری در بهبود انسانیت در اختیارمان میگذاشت.

5

واقعا نخوندنش حیفه خوشحالم که این نویسنده رو پیدا کردم دوستان اگر به قولی بهتون میگن کودک درونتون زنده هس یا میگن رفتار بچه گونه دارین این کتاب رو بخونید حتماا

نمایش 34 نقد دیگر
4.7
(61)
آموزنده 🦉 (2)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بلوغ دوم، بلوغ روانی
بلوغ دوم، بلوغ روانی
آذردخت مفیدی
نشر قطره
4.7
(61)
آموزنده 🦉 (2)
10,000
تومان