0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مستاجر وایلدفل هال

معرفی، خرید و دانلود کتاب مستاجر وایلدفل هال

نویسنده:
ان برونته
ناشر:
نشر نی
درباره مستاجر وایلدفل هال
کتاب «مستأجر ملک وایلدفل هال» نوشته ان برونته (۱۸۴۹-۱۸۲۰) شاعر و نویسنده انگلیسی و کوچکترین خواهر از خواهران برونته است. خواهران برونته از نویسندگان کلاسیک ادبیات محسوب می‌شوند که هر کدام با نوشتن یک کتاب به شهرت رسیدند. کتاب «مستاجر ملک وایلدفل هال» تلاشی است برای بیان حقیقت و درهم شکستن افسانه‌های رمانتیکی درباره عشق نوشته شده بودند.این دیدگاه «آن» از ابزار حقیقت در رمان مستأجر وایلدهال، روی تفسیر کتاب جین ایر و بلندی‌های بادگیر به قلم خواهرانش تأثیر گذاشته و سطح آنها را به طور قابل ملاحظه‌ای بالا برده است. داستان این رمان درباره دختری نقاش است که دل به آرتور می بازد و به قصر او می رود اما دنیای پر از عیش و نوش آرتور جای او نیست پس هلن راه وایلدفل هال زادگاهش را در پیش می گیرد. مارکهام دلباخته هم منتظر اوست و البته شایعاتی بس غریب...«مستأجر وایلدفل هال» در زمان حیات «آن برونته» به موفقیت زیادی دست یافت اما خواهر وی، شارلوت، بعد از مرگ او، جلوی انتشار کتابش را گرفت. چاپ این کتاب با استقبال زیادی مواجه شد و شش هفته بعد از انتشار، تمام نسخه‌های آن به پایان رسید. در بخشی از این کتاب می خوانیم: «این گل بوی گل‌های تابستانی را ندارد، اما سختی‌هایی را پشت سر گذاشته که گل‌های تابستانی طاقت‌شان را ندارند. باران سرد زمستان تنها خوراکش بود و آفتاب بی رمق زمستان تنها گرمای آن. بادهای سرد آن را نخشکاندند و ساقه‌اش را نشکستند، و یخبندان بی‌امان هم آن را نسوزاند. نگاه کن، گیلبرت هنوز تر و تازه است و شکوفا، آنطور که هر گلی باید باشد، با آنکه هنوز هم برف سرد روی گلبرگ‌هایش نشسته... اگر جوان بی‌تجربه‌ای به راهی نرود که شخصیت‌های منفی کتابم رفته اند، و اگر دوشیزه‌ای احساساتی مرتکب خطایی نشود که قهرمان کتابم شده است، در این صورت کتابم فایده‌ای داشته است. اما اگر خواننده‌ای بیشتر غم نصیبش شود تا شادی، و با ذهنی ناراحت کتابم را ببندد من فروتنانه از او عذر می‌خواهم، زیرا به هیچ وجه قصد نداشته‌ام که خواننده‌ام را غمگین یا ناراحت کنم».
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۷۷ مگابایت
تعداد صفحات
616 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۰:۳۲:۰۰
نویسندهان برونته
مترجمرضا رضایی
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the Tenant of Wildfell Hall
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۴/۰۵
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
180,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۷۷ مگابایت
۶۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
39 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
13 ٪
1
ستاره
4 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالی بود، واقعا نظر یکی از خوانندگان کتاب که گفتند هرکس جین ایر و ... را دوست دارد این کتاب برایش مناسب است واقعا کسانی که ادبیات کلاسیک انگلستان را دوست دارند خیلی از این کتاب لذت خواهند برد، فضای خاصی بر این داستان‌ها حاکم است و دورانی است که بی‌خبر از تکنولوژی، همه مردم خودشان هستند و زندگی گرم‌تری جریان دارد، با این که کتاب خیلی توصیفات داشت ولی برای من بسیار خواندنی بود و حتی خطی از آن را نخوانده نگذاشتم. ممنون از فیدیبو و ترجمه که عالی بود.

5
گیرا 🧲

این کتاب داستان جالب و پر کششی داشت. برای من نحوه و نوع زندگی در سال های ۱۸۲۰ انگلستان جالب بود. البته که این کتاب را نباید با دیگاه مدرن امروزی خواند باید توجه کنیم که در چه دورانی نوشته شده است. برخی قسمت های کتاب که حالت سخنرانی و دادن پند اخلاقی داشت کمی حوصله سر بر می شد اما به طور کلی از این داستان لذت بردم. ترجمه خوب و روانی داشت. خواندن این داستان را به هرکس که علاقمند به داستان های کلاسیک است پیشنهاد می کنم.

4

تا اینجا که خوندم متن عاشقانه ارامیه و بدون هیجان. بله کتاب رو تموم کردم البته فصلهای آخر را تند تند و یک خط در میون خوندم چون خیلی طولانی بود و میخواستم آخرشو بدونم. به نظرم باید کوتاهتر نوشته میشد ولی جذاب بود. و در آخر ترجمه نیاز به ویرایش داره جملات مرتب از حالت رسمی به غیر رسمی و برعکس تبدیل میشه.

4

کتابیه که تا سال ها اثرش توی شما میمونه. اوایل کتاب یکم کشش زیادی نداره ولی هرچقدر جلوتر میره بیشتر جذب میکنه.داستان ملایمی داره و بالا و پایینای رمان،خیلی اذیت نمیکنه. در کل بنظرم هرکسی که علاقه ای به کتابهایی از جمله بلندی های بادگیر،ربکا و جین ایر داشته باشه،از خوندنش لذت میبره.

5

عالی بود و سرشار از مطالب پرارزش و یافتن حقیقتی هرچند تلخ در باره طبع تنوع پذیر مردان... توصیه میکنم حتما مطالعه کنید

2

کتاب wuthering height چطوره ؟ چرا تو فیدیبو فقط انگلیسیشه

4

کتاب خوبی بود کلا نوشته های خواهران برونته عالی

5

خییییییلی عالی بوود

4

واقعاً کتاب خوبیه

2

بد نبود

4
(23)
گیرا 🧲 (1)
216,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مستاجر وایلدفل هال
مستاجر وایلدفل هال
ان برونته
نشر نی
4
(23)
گیرا 🧲 (1)
216,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر