0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر

معرفی، خرید و دانلود کتاب نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر

نویسنده:
علی رامین
ناشر:
نشر نی
درباره نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر
مجموعه حاضر از دو بخش جامعه‌شناسی هنر و فلسفه هنر شکل گرفته است. جامعه‌شناسی هنر از چند دهه گذشته به این‌سو به رشته‌ای پویا و بالنده تبدیل شده است که گستره مطالعاتی آن، موضوعات و مسائل بسیار متنوعی را دربرمی‌گیرد. از یک‌سو به تحلیل‌های سطح خُرد جامعه‌شناختی می‌پردازد و برای مثال، زندگی و فعالیت‌های عملی هنرمندان و موقعیت اقتصادی و اجتماعی آن‌ها را به تحقیق می‌گیرد؛ و از سوی دیگر به تأملات سطح کلان روی می‌کند و مسائلی همچون جایگاه هنر و افت‌وخیزهای آن در ساختار کلی جوامع مدرن را موضوع مطالعه خود قرار می‌دهد. جامعه‌شناسی هنر در بخش نظری نیز، به‌ویژه در دو دهه اخیر، پویشی نظرگیر داشته و کتاب‌ها و مقالات پرمحتوایی توسط جامعه‌شناسان درباره مسائل نظری هنر نگاشته شده است. فلسفه هنر یا زیباشناسی که از دیرباز درباره مسائل مربوط به تعریف و چیستی هنر، نظریه هنر، رابطه زیبایی و هنر، و خودمختاری هنر به تأمل می‌پرداخته، در روزگار کنونی بر مفاهیمی چون ارزش زیباشناختی، تجربه زیباشناختی، معیارهای داوری زیباشناختی و نگرش زیباشناختی تکیه‌ای ویژه داشته است. همچنین روند غالب در زیباشناسی معاصر، بر گرایش به تحلیل‌های موشکافانه‌ای از نقش نظریه در نقدهای هنری، بررسی ضرورت و امکان صورتبندی تعریفی جامع و مانع درباره هنر، هستی‌شناسی هنر و مسائل مربوط به اصالت آثار هنری، نظریه نهادی، هرمنوتیک و تأویل متن، قصد مؤلف و اهمیت آن در نقد هنر و جز این‌ها متمرکز بوده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۲۴ مگابایت
تعداد صفحات
456 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۱۲:۰۰
نویسندهعلی رامین
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۱/۱۹
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
200,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۲۴ مگابایت
۴۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
92 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

با سلام،ممنون از لطفتون.میخواستم ببینم آیا از رضایت صاحبان کتاب اطمینان دارین؟والا این روزا نمیشه فهمید صاحب کتاب راضی هست یا نه! اگه اطمینان دارین لطفا توی سایت بنویسید که مخاطبین دچار سردرگمی نشن.با تشکر///// . پاسخ فیدیبو : سلام و احترام فیدیبو طی قراردادی با ناشران کتاب ها را با رضایت ناشران از آن ها دریافت و در سایت خود قرار داده است و هیچ کتابی بدون مجوز ناشرش در فیدیبو قرار ندارد. با مهر

5

در بخش کتاب نمونه لطفا فهرست رو قرار بدید، پیشگفتار کمک زیادی به انتخاب کتاب نمی کنه. در کتاب فلسفه برای نوآموزان هم فقط پیشگفتار و سخنی با معلم و .. رو به عنوان نمونه گذاشتید.. معلوم نیست مطالب کتاب مناسب نیاز خواننده هست یا نه!

5

میشه لطفا کتاباى دیگه که منابع کنکور هنر هستن بزارید

5

کتابهای اقای علی رامین از منابع اصلی کنکور پزوهش هنر هستن. ممنونم. حتما کتاب مفیدی خواهد بود⚘⚘⚘

5

ketebe khoobi hast baraye shuroo jamashenasi va falsafe honar

1

مفید بود

4.5
(17)
127,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر
نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر
علی رامین
نشر نی
4.5
(17)
127,000
تومان