0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خانم صاحب خانه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب خانم صاحب خانه

درباره خانم صاحب خانه
در این کتاب با مردی نیمه دیوانه و از دنیا روگردانده مواجه می‌شویم که درصدد است همه‌ی تلخی شرنگی را که کشیده است سر بیچاره‌ای تلافی کند. در این میان خود دچار شراره‌ی عشقی می‌شود که معتقد است زنی بیچاره تقدیم او می‌کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
741.۷۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
100 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۰:۰۰
نویسندهفئودور داستایفسکی
مترجمپرویز داریوش
ناشربوتیمار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۲/۱۱/۳۰
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
7,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۴۱.۷۲ کیلوبایت
۱۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
11 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب از اولین داستان های داستایفسکیه که پختگی آثار برجستش رو نداره اما ارزش یکبار خواندن رو داره . ترجمه این کتاب چنگی به دل نمیزنه و من زیاد ارتباط برقرار نکردم اما این کتاب با عنوان بانوی میزبان توسط سروش حبیبی عزیز ترجمه شده که بسیار شیوا تر از این ترجمست . داستان حول ۳ کاراکتر اصلی و یک شخصیت فرعی میچرخه ....ا شخصیت محوری داستان یک جوان منزوی و گوشه گیره که به شدت در فعالیت های علمی و کتاب هاش غرق شده (خود داستایفسکیه) و برای اجاره خانه ای جدید به اجبار به دل کوچه های شهر میزنه و در یک کلیسا با یک پیرمرد و یک زن زیبا به نام کاترین مواجه میشه و از این لحظه به بعد دگرگونی در احوالات این ۳ شخصیت ایجاد میشه و ..... درون مایه این اثر بیشتر به "ضعف و تنهایی و عشق " اشاره میکنه و در پایان شما را با یک سوال مواجه میسازه : به راستی کدام یک پیروز میشود ،عشق ،عقل و یا دیوانگی ؟؟؟

1

ترجمه افتضاح.... من تمام آثار داستایوفسکی رو خوندم و بسیار علاقه مند هستم به سبکش... ولی این ترجمه کاملا سبک نویسنده رو عوض کرده و واقعا توهین هست به شعور خواننده... شاید با ترجمه های دیگه داستان رو دوست داشته باشم ولی با این ترجمه ابدا.

3

مشکلی با ترجمه نداشتم و بنظرم خوب بود. اما راجب داستان کتاب؛ مثل بقیه‌ی آثار داستایفسکی سراسر شوریدگی و کشمکش‌های روحی شخصیت‌های داستان که باعث میشه خیال کنی با شخصی دیوانه روبرویی.

4

به نظر من " مردمان فرودست " با اینکه اولین اثر داستایفسکی هست به مراتب اثر بهتری هست ، ضمن اینکه این ترجمه هم اصلا جالب نیست .

5

داستایفسکی عالیه، تکه

5

عالی

نمایش 1 نقد دیگر
3.9
(9)
4,500
٪50
2,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خانم صاحب خانه
٪50
خانم صاحب خانه
فئودور داستایفسکی
بوتیمار
3.9
(9)
4,500
٪50
2,250
تومان