0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنان باهوش، انتخاب های احمقانه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب زنان باهوش، انتخاب های احمقانه

مردان درستکار را بیابید و از مردان فریبکار دوری کنید
درباره زنان باهوش، انتخاب های احمقانه

درباره‌ی کتاب زنان باهوش، انتخاب‌های احمقانه اثر کائل کوآن و ملوین کیندر

کتاب زنان باهوش حتی از صفحه‌ی روی جلد خود نیز با پند و اندرز شروع می‌کند. روی جلد کتاب نوشته است:"مردان درستکار را بیابید و از مردان فریبکار دوری کنید." این کتاب در دو فصل نوشته شده است. عناوین این دو فصل به ترتیب احمق بودن و باهوش شدن است. به نظر می‌رسد نویسندگان کتاب بدون قید و شرط خواننده‌ی خود را در زمره‌ی زنانی قرار داده‌اند که همواره دست به انتخاب‌های احمقانه می‌زنند. به تدریج وقتی شروع به مطالعه‌ی کتاب می‌کنید پی می‌برید که گاهی برای شما نیز پیش آمده است که انتخابی احمقانه انجام دهید. اگرچه بدون شک بسیار باهوش هستید.

‌در بخشی از کتاب زنان باهوش، انتخاب‌های احمقانه می‌خوانیم

با این حال، بعضی از زن‌ها می‌خواهند قلب این مردان فریبکار را تسخیر کنند. این زن‌ها اختلال روانی ندارند، بلکه ماجراجو و خطرطلب هستند. بسیاری از زنان عشقی را انتخاب می‌کنند که ما آن را خطرناک توصیف می‌کنیم. آندرا یکی از اين زنان است. او معتقد است که تعقیب و شکار این نوع عشق‌ها ارزش رنج و ناامیدی را دارد. «من دوست دارم به دنبال شکار مردانی باشم که به سختی شکار می شوند و گریزپا هستند. چرا که نه؟ من حتی بهتر از آن‌ها می‌توانم در این بازی‌ها ایفای نقش کنم.»

او می داند چگونه مرد را اغوا کند و فریب دهد. زن افسونگر و فریبنده‌ای است و می‌داند دام خود را چگونه بگستراند.«باید کاری کنید که آن ها روز به روز بیشتر خواهان‌تان باشند» نه آن که از شما بگریزند. من هرگز مهمانی را به خاطر این قبیل مردها ترک نمی کنم و به جای آن که شماره تلفنم را به او بدهم. از او شماره می گیرم. من دوست دارم توپ را در زمین خودم حفظ کنم.»

حتی بهتر از خودش بشناسد. برای آن که بتواند دون ژوان را جذب خود کند و او را به ادامه‌ی ارتباط ترغیب نماید باید نیاز او را به پیروزی درک کند. هرگز نباید تسلیم ترفندهای دون ژوان شود. در همه حال باید در لاک دفاعی فرو رود. با اين کار دون ژوان برای ادامه‌ی ارتباط تمایل بیشتری نشان می‌دهد. او باید بگذارد دون ژوان اهداف خود را دنبال کند و درگیر تعقیب و گریز بی پایان شود. پیروزی صرفا نمی تواند رضایت او را جلب کند: او همواره مایل است با زنان جدیدی آشنا شود. به دام انداختن او خیلی دشوار است. زیرا زنانی که انتخاب می‌کند، تشنه‌ی جاذبه و نیروی درونی او هستند. زنی که می خواهد قلب عاشق گریزپا را تصاحب کند. باید بداند چگونه می‌تواند او را مجنون و شیدای خود کند. باید عشق و تمایل درونی خود را کنار بگذارد. باید بیاموزد نیازها، آرزوها و رویاهایش را تغییر دهد. هرگز نیاز خود را ابراز نکند و خود را بی اعتنا و دست نیافتنی نشان دهد. این‌ها باعث می‌شود که عاشق گریزپا نقشه‌ی نبردی متقابل را طراحی کند تا بتواند سد دفاعی او را بشکند و قلبش را تصاحب کند.

دشواری این راهکار به دلیل ناممکن بودن آن نیست. بلکه به دلیل زمانبر بودن آن است. به یاد داشته باشید که برای حفظ ارتباط با این قبیل مردها، زن هرگز نباید ناراحتی خود را از بی وفایی و رذالت آن‌ها ابراز کند یا وانمود کند که به او علاقه مند است.

ترجمه‌ی کتاب زنان باهوش، انتخاب‌های احمقانه به فارسی

انتشارات قطره کتاب کتاب زنان باهوش، انتخاب‌های احمقانه را با ترجمه‌ی ندا شادنظر عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این کتاب ترجمه‌ای است از کتاب Smart Women Foolish Choices که برای اولین بار در سال 1985 به چاپ رسیده است.

چرا باید کتاب زنان باهوش، انتخاب‌های احمقانه را خواند؟

کتاب زنان باهوش، انتخاب‌های احمقانه از زمانی دیگر آمده است.اگر سال چاپ کتاب یعنی 1985 را در کنار موضوعات و عنوان کتاب قرار دهید بیشتر دستگیرتان می‌شود که این کتاب درباره‌ی چه چیزی صحبت می‌کند. دهه‌ی 80 در فرهنگ غرب دهه‌ای عجیب و غریب است که به نوعی خرده فرهنگ خاص خود را دارد. در آن دوره آن‌چه که کتاب زنان باهوش به عنوان مرد بد معرفی می‌کند معنی و مفهوم مشخصی داشته است که شاید امروزه هرچقدر هم که توضیح داده شود تصویر روشنی از آن در ذهن خواننده نقش نبندد. یا نوع روابط و عشق‌هایی که در این کتاب از آن سخن رفته است ممکن است هرگز در زندگی روزمره‌ی امروزی ما اتفاق نیافتد. اما آنچه قطعا یکسان است و امکان مطالعه و بررسی این کتاب را برای خواننده‌ی امروز ایرانی امکان‌پذیر می‌کند احساسات است. احساسات و عواطف گوناگونی که خانم‌ها در ارتباط با آقایان دارند و انواع تصمیمات عاشقانه‌ای که در مسیر ارتباطشان با یکدیگر می‌گیرند. کتاب زنان باهوش به شما نشان می‌دهد که چه‌طور مراقب باشید وارد بازی‌های رفتاری و آزاردهنده‌ی ذهنی خودتان و مردی که در صدد تصاحبش هستید نشوید.

  • کتاب کتاب زنان باهوش، انتخاب‌های احمقانه در دسته‌ی کتاب‌های روابط اجتماعی قرار دارد.
  • کتاب کتاب زنان باهوش، انتخاب‌های احمقانه مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 179 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 8 روز بخوانید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب کتاب زنان باهوش، انتخاب‌های احمقانه اثر کائل کوآن و ملوین کیندر بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روابط اجتماعی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۶ مگابایت
تعداد صفحات
179 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۸:۰۰
نویسندهکائل کوآن
نویسنده دومملوین کیندر
مترجمندا شادنظر
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Smart Women Foolish Choices
تاریخ انتشار
۱۳۹۲/۱۱/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۶ مگابایت
۱۷۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
24 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
4 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کناب خوبیه بعصی جاهاش بد ترجمه شده و یک قسمت هایی وقتی ایراد مردها رو می گه بعنوان روحیاتشون می گه که در اونجا نمیگه مرد خودش اصلاح کنه خوب زن که نباید اشتباهات طرف رو بپذیره زمانی که این رابطه اشتباهه .رابطه از تعادل در اونصورت خارج می شه .اشتباه از هر کسی هست اون باید اصلاح بشه

4

به پیشنهاد تراپیستم کتاب رو خوندم. اطلاعاتی رو به من داد که حقیقتا نسبت بهشون آگاه نبودم. ترجمه هم روان و خوب بود.

5

کتاب جالبه،واقعا درست بررسی میکنه زندگی و انتخاب های خانوم ها رو،خیلی ملموس هست

5

ببخشید من کتاب رو خریداری کردم ولی نمیدونم چرا دانلود نمیشه. از حسابمم برداشت شد

5

این کتاب از اون دست کتابهاییه که هر زنی باید بخونه . هر چه زودتر بهتر

1

پول دادم ولی باز نمیشه لطفا راهنماییم کنید

5

واقعا متاسفم این دیگه چه جور برنامه ای هست

5

تمامش رو خوندم. ارزش خواندن داشت

5

فوق العاده تاثیر گذار بود☺

5

دوستش دارم کتابو،باید چندبار خوند

نمایش 7 نقد دیگر
4.6
(25)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
19,500
٪50
9,750
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنان باهوش، انتخاب های احمقانه
٪50
زنان باهوش، انتخاب های احمقانه
مردان درستکار را بیابید و از مردان فریبکار دوری کنید
نشر قطره
4.6
(25)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
19,500
٪50
9,750
تومان