0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازآفرینی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب بازآفرینی

درباره بازآفرینی

کتاب «بازآفرینی» با عنوان کامل «چگونه ادامه‌ی زندگی‌تان را به بهترین دوران زندگی خود تبدیل کنید»، یکی از آثار نویسنده‌ی بزرگ و محبوب دنیا، «برایان تریسی»، است. تریسی در این کتاب، در کنار مرور خاطرات و تجربیات خودش، توانسته مراحل موفقیت و آرامش را مرحله به مرحله به مخاطبان آموزش دهد. این کتاب با ترجمه‌ی «ندا شادنظر» در سال 88 در انتشارات قطره منتشر شده است.

درباره کتاب بازآفرینی

در این کتاب با مفیدترین ابزارهای موجود آشنا می‌شوید تا در کم‌ترین زمان، به بازآفرینی برسید و بتوانید به خواسته‌های‌تان دست پیدا کنید. برایان تریسی در طول این کتاب شما را مطمئن می‌کند که قرار است ادامه‌ی زندگی‌تان، بهترین دوران زندگی شما باشد. هر قدر که تا کنون موفق بوده‌اید، سایه‌ای از چیزی است که قرار است طی ماه‌ها و سال‌های آینده به دست آورید. فراموش نکنید که هر تغییری که در زندگی‌تان اتفاق می‌افتد، بخشی از اتفاق بزرگ‌تری است که قرار است در آینده برای‌تان رخ دهد. در طول این کتاب قدم به قدم در فرآیند بازآفرینی پیش می‌روید تا اگر باز هم زندگی‌تان دچار تغییرهای ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی شد، بتوانید از آن‌ها به نفع خودتان استفاده کنید.

مروری بر فصل‌های کتاب بازآفرینی

فصل اول، شما فردی برجسته هستید: ما در حد توان خود قادر به انجام دادن هر کاری هستیم، کافی است باور کنیم که می‌توانیم.

فصل دوم، شما چه کسی هستید: انسان، خودت را بشناس.

فصل سوم، چه می‌خواهید: اگر نمی‌دانید که کجا می‌روید، مهم نیست چه راهی را انتخاب می‌کنید.

فصل چهارم، ارزش شما چقدر است: اندیشه‌‌های ما، سرنوشت‌مان را تغییر می‌دهد. ما به آن‌چه می‌خواهیم تبدیل می‌شویم، کاری را که دوست داریم انجام می‌دهیم، به شرط آن که اندیشه‌ها و امیال و خواسته‌های‌مان با هم تطابق داشته باشد.

فصل پنجم، چگونه در هر وضعیت اقتصادی شغل مورد علاقه‌تان را بیابید: تبدیل شدن به کسی که هستیم و رسیدن به آن چه توانایی‌اش را داریم، تنها هدف زندگی‌مان است.

فصل ششم، چطور می‌توانید پیشرفت کنید: برای رسیدن به موفقیت چهار اصل وجود دارد. کاری را که دوست دارید، انتخاب کنید. با تمام وجود آن کار را انجام دهید. از فرصت‌های مناسب استفاده کنید. و به گروه بپیوندید.

فصل هفتم، چگونه از خود بیشترین بهره را می‌برید: اگر کسی با اطمینان در راستای تحقق اهداف‌اش گام بردارد و آن‌طور که دوست دارد زندگی کند، به موفقیت شگفت‌انگیزی دست می‌یابد.

درباره برایان تریسی، نویسنده کتاب بازآفرینی

برایان تریسی در 5 ژانویه سال 1944 بدنیا آمده است. تریسی که یک نویسنده‌ی پرکار، مربی و سخنران تأثیرگذار و حرفه‌ای در زمینه موفقیت است، به بیش از 500 شرکت معتبر بین‌المللی هم مشاوره می‌دهد. او از جمله افراد موفق و تاثیرگذاری است که به واسطه‌ی تجارب و سختی‌هایی که در در طول زندگی خود به دست آورده، بر موفقیت افراد و کسب‌ و کار شرکت‌های بزرگ تاثیر به‌سزایی داشته است. او به چند زبان از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است و توانسته در کشورهای مختلف از جمله ایران، همایش و سمینارهای متعددی برای مشاوره در زمینه‌ی مدیریت، فروش و استراتژی کسب‌ و کار برگزار کند. در میان افراد موفق و شناخته‌شده در دنیا، تریسی به قدری موفق بوده که بسیاری با الهام گرفتن از راهکارهای او توانسته‌اند به موفقیت‌ها و نتایج قابل توجهی دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب بازآفرینی می‌خوانیم

وقتی ۲۱ ساله و به عنوان کارگر ساختمان، مشغول به کار بودم، صبح‌های سرد زمستان ساعت ۵ بیدار می‌شدم، سه بار اتوبوس عوض می‌کردم تا به محل کارم بروم و آن‌جا، از صبح تا غروب، مصالح ساختمانی را جابه‌جا می‌کردم. اما الهامی به من شد که زندگی‌ام را تغییر داد. دریافتم که در قبال خود و تمام وقایعی که برایم رخ می‌دهد، مسئول هستم.

در حالی که در آپارتمانم که تنها یک اتاق داشت نشسته بودم، فکری به ذهنم خطور کرد: «من مسئول وضعیت فعلی‌ام هستم». از آن پس، هر اتفاقی برایم رخ می‌داد، خود را در قبال آن مسئول می‌دانستم. قرار نبود کسی به جای من تصمیم بگیرد.

تصمیم گرفتم گذشته را رها کنم و برای اولین بار، زندگی‌ام را از نو آغاز کنم. تا آن جا که می‌توانستم، به آینده اندیشیدم و از خود پرسیدم: «من واقعا از زندگی‌ام چه می‌خواهم؟».

البته خواسته‌هایم معمولی بود؛ داشتن شغلی با درآمد مکفی، رابطه‌ای مطلوب، بدنی سالم و در نهایت، رسیدن به استقلال مالی.

به خاطر دارم، هنگام صرف ناهار و وقتی به عنوان کارگر در ساختمان‌ها کار می‌کردم، به کتاب‌فروشی می‌رفتم و کتاب‌هایی را که مناسب وضعیت خود می‌دیدم، می‌خریدم. ابتدا با کتاب‌هایی در مورد تجارت شروع کردم. سپس به سراغ کتاب‌های روان‌شناسی، فلسفه، اقتصاد و موفقیت شخصی رفتم. چون مجرد بودم، به قدر کافی وقت داشتم و شب‌ها کتاب می‌خواندم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۷ مگابایت
تعداد صفحات
178 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۶:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمندا شادنظر
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Reinvention
تاریخ انتشار
۱۳۹۲/۱۰/۱۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۷ مگابایت
۱۷۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
4 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از بهترین کتابهایی که در زمینه بازاریابی و فروش در فیدیبو خریدم و خواندم ، این کتاب است : کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی

5

Dar ayande pas az motaleye ketab ,

5

کتاب خوب و کاربردی بود برای تعییر خویشتن

5

واقعا با معنی اسمش یکی هست محتوا

5

جالب و پر محتوا ..

5

کتاب خوبیست ممنون

5

خوبه

4.3
(22)
19,500
٪50
9,750
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازآفرینی
٪50
بازآفرینی
برایان تریسی
نشر قطره
4.3
(22)
19,500
٪50
9,750
تومان