0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عادت های اتمی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب عادت های اتمی

تغییرات کوچک، نتایج عالی
درباره عادت های اتمی

هر روز صبح که از خواب بر می‌خیزیم تا شب که تصمیم به خوابیدن می‌گیریم پر است از عادت‌های بد و خوبی که بنا به دلایلی در ما وجود دارد. اگر صبح پس از بیدارشدن مسواک می‌زنیم، صبحانه می‌خوریم، ورزش می‌کنیم یا اگر صبح خود را با کشیدن سیگار شروع می‌کنیم عادت‌هایی هستند که در ما وجود دارند. حال برخی از این عادت‌ها مانند خوردن یک عدد سیب به‌عنوان صبحانه و ورزش‌کردن را می‌توانیم عادت‌های خوب بنامیم و برخی دیگر مانند مصرف دخانیات جزو عادت‌های بد ما می‌توانند باشند. کتاب عادت‌های اتمی قرار نیست که به ما بگوید چه عادتی خوب و چه عادتی بد است زیرا می‌داند که مشکل از ندانستن عادت‌های خوب و بد نیست؛ بلکه مشکل از سخت بودن تغییر عادت‌های بد و انجام عادت‌های خوب است. آقای جیمز کلییر در کتاب عادت‌های اتمی به مخاطبین خود کمک خواهد کرد که بهترین نسخه‌ی خود را بسازید. کتاب عادت‌های اتمی در دسته‌بندی کتاب‌های سبک زندگی اثر راندا برن بوده و با ترجمه ی لادن شریعت‌زاده و توسط انتشارات نسل نواندیش چاپ شده است.

درباره‌ی جیمز کلییر نویسنده‌ی کتاب عادت‌های اتمی

جیمز کلیر نویسنده‌ی کتاب عادت‌های اتمی یک نویسنده و سخنران درباره‌ی عادت‌ها  تصمیمات است. او سال‌ها درباره‌ی ساختار ذهن انسان هنگام روبه‌روشدن با یک عادت جدید و هنگام تصمیم‌گیری مطالعه کرده است. می‌توانیم جیمز کلیر را یک فرد بسیار فعال در این حوزه بدانیم زیر علاوه بر کتاب عادت‌های اتمی از سال ۲۰۱۲ هر هفته خبرنامه‌ای که در آن مطالبی درباره‌ی عادت‌ها است را برای بیش از ۲ میلیون مخاطب ارسال می‌کند. طی این سال‌ها در خبرنامه‌ی جیمز کلی که نام ۳-۲-۱ را برای آن انتخاب کرده، بیش از ۲۵۰ مقاله منتشر شده و وب‌سایت شخصی‌اش بیش از ۱۰ میلیون بازدیدکننده (سالانه) دارد. همه‌ی اینها نشان از تأثیر عادت‌های اتمی بر زندگی جیمز کلیر دارد. کتاب عادت‌های اتمی به‌صورت رسمی به بیش از ۵۰ زبان مختلف ترجمه شده است که از این طریق توانسته بر زندگی میلیون‌ها انسان تأثیر داشته باشد.

چرا باید کتاب عادت‌های اتمی را بخوانیم؟

برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است که خواهان انجام تغییراتی در زندگی شخصی‌مان بوده‌ایم؛ ولی یا هیچ‌وقت آن کار را شروع نکرده‌ایم یا مدت کوتاهی پس از شروع آن کار را ادامه نداده‌ایم. کتاب عادت‌های اتمی به قلم جیمز کلیر راهکار‌های کاربردی و گام به گامی را به مخاطب خود ارائه می‌دهد که با نوشتار ساده و روان خود برای طیف وسیعی از مخاطبین کاربردی خواهد بود. قبل از مطالعه‌ی این کتاب باید دانست که عادت‌های اتمی مجموعه‌ای از راهکارهای عملی برای تغییرات مثبت در زندگی و توسعه‌ی فردی است؛ ولی تنها خواندن آن برای خواننده‌ی تغییری ایجاد نمی‌کند به‌خصوص آنکه در صورت انجام‌ندادن تمرینات ارائه شده باعث می‌شود که در فصل‌های بعدی تأثیر کتاب کم‌تر شود. کتاب عادت‌های اتمی برای چندین سال پرفروش‌ترین کتاب در سایت آمازون شناخته شد و بیش از ۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد. این کتاب جوایز و افتخارات زیادی از جمله موارد زیر دارد:

  • پرفروش‌ترین کتاب USA Today
  • بهترین کتاب توسعه‌ی فردی Business Insider
  • نامزد پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز

کتاب عادت‌های اتمی شامل ۲۰ فصل است که پس از فصل ۲۰ ‌ام نویسنده‌ی کتاب بخشی را تحت عنوان «پیوست» برای استفاده از مفاهیم کتاب برای والدین، استفاده در کار و استمرار در ادامه‌ی مسیر قرار داده است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

در بخشی از کتاب عادت‌های اتمی می‌خوانیم

اهداف را فراموش، کنید در عوض تمرکزتان روی سیستم باشد. توصیه‌های خردمندانه‌ای که رواج دارند و به‌عنوان بهترین راه برای دستیابی به خواسته‌هایمان در زندگی مطرح می‌شوند - رسیدن به‌تناسب اندام، بهتر ساخت یک کسب‌وکار موفق، آرامش بیشتر و نگرانی کمتر صرف زمان بیشتر با دوستان و خانواده - در گرو تعیین اهداف خاص و قابل حصول است.

سال‌هاست که همین رویکرد به روش من برای پرورش عادات تبدیل شده است. هرکدام از آنها هدفی بود که باید برآورده می‌کردم برای نمره‌هایی که در مدرسه می‌خواستم برای وزنه‌هایی که دوست داشتم در باشگاه بلند کنم و برای عوایدی که خواهان حصول آنها در کسب‌وکار بودم هدف‌گذاری می‌کردم در تعدادی از آنها موفق شدم؛ اما در بسیاری نیز شکست خوردم. در نهایت متوجه شدم که نتایج حاصل شده ارتباط چندان زیادی به اهداف تعیین شده ندارند و تقریباً همه چیز به سیستمی بستگی دارد که از آن پیروی می‌کنم.

پیشنهاد‌هایی برای دوستداران کتاب عادت‌های اتمی

انتخاب کتاب عادت‌های اتمی برای مطالعه نشان‌دهنده‌ی اشتیاق برای توسعه‌ی فردی است که می‌تواند هدفی بسیار ارزشمند باشد. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های سبک زندگی فیدیبو قرار می‌گیرد. مطالعه‌ و به‌کاربستن مفاهیم این کتاب می‌تواند بخشی از یک هدف بزرگ باشد تا کمک کند فردی موفق‌تر در زندگی‌تان باشید. پیشنهاد ما پس از مطالعه‌ی کتاب عادت‌های اتمی، مطالعه‌ی کتاب‌های زیر است:

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۱۸ مگابایت
تعداد صفحات
344 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۲۸:۰۰
نویسندهیمز کِلییِر
نویسنده دومجیمز کلییر
مترجم لادن شریعت زاده
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Atomic habits : tiny changes, remarkable results : an easy & proven way to build good habits & break
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۱۸ مگابایت
۳۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3
(1)
89,900
٪30
62,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
عادت های اتمی
عادت های اتمی
یک روش آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت های خوب و پایان دادن به عادت های بد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عادت های اتمی
٪30
عادت های اتمی
تغییرات کوچک، نتایج عالی
انتشارات نسل نواندیش
3
(1)
89,900
٪30
62,930
تومان