0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تعهد اهل قلم

معرفی، خرید و دانلود کتاب تعهد اهل قلم

نویسنده:
آلبر کامو
درباره تعهد اهل قلم
گرچه تا کنون کتاب های بسیاری در رابطه با آلبر کامو منتشر شده است، با این حال کتاب تعهد اهل قلم یک تفاوت اساسی با سایر کتب دارد. این کتاب ترجمه ای از مجموعه مقالاتی است که خود کامو بیشتر نگاشته و مصاحبه ها و سخنرانی های او. کتاب مجموعه از 32 مقاله است در قالب 4 بخش نقد و نظر، نظریه های ادبی، مقاله های سیاسی و چند مصاحبه. بخشی از کتاب: خطابه نوبل فرزانه ای مشرق زمینی همواره در دعاهای خود از خداوند می خواست که او را از زندگی کردن در عصری جالب معاف فرماید. چون ما فرزانه نیستیم، مقام خداوندی چنین معافیتی در حق ما روا نداشته است و ما در عصری جالب زندگی می کنیم. در هر حال خدا نخواسته است که ما بتوانیم از جالب بودن یا نبودن این عصر، خود را برکنار داریم. نویسندگان امروز این را می دانند که اگر سخن بگویند در معرض انتقاد و حمله قرار گرفته اند. و اگر از سر فروتنی خاموش باشند، تنها درباره سکوتشان سخن ها خواهد رفت و در سرزنششان غوغاها خواهد شد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۶ مگابایت
تعداد صفحات
282 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۴:۰۰
نویسندهآلبر کامو
مترجممصطفی رحیمی
ناشرنشر نیلوفر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۲/۰۸/۲۱
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۶ مگابایت
۲۸۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
22 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

همان طور که از قلم آلبرکامو انتظار داشتم زیبا ، آموزنده و تامل بر انگیز بود . کتابی مناسب برای علاقمندان به آلبرکامو تا با طرز تفکر او بهتر آشنا شوند ، کتاب ها و رمان های مورد علاقه کامو را بشناسند و هم چنین درباره کتاب های خود آلبرکامو بیشتر بدانند.

3

تنها یک مساله اساسی فلسفی وجود دارد و آنهم خودکشی ست. تشخیص اینکه زندگی ارزش زیستن دارد یا به زحمت زیستنش نمی ارزد. "کامو" نه تنها مضامین کتاب بلکه شیوۀ بیان بسیار درس آموز است.

5

خوندن نقد‌های کامو بر آثار بزرگ ادبی جهان، بر آثار داستایفسکی و خصوصا مارتن دوگار لذت نابی بود که با این کتاب حاصل شد. تشکر از فیدیبو

3.2
(9)
آموزنده 🦉 (1)
39,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تعهد اهل قلم
تعهد اهل قلم
آلبر کامو
نشر نیلوفر
3.2
(9)
آموزنده 🦉 (1)
39,000
تومان