0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خشم

معرفی، خرید و دانلود کتاب خشم

نویسنده:
فیلیپ راث
درباره خشم

کتاب خشم «Indignation»، بیست و نهمین کتاب فیلیپ راث، یک رمان شگفت‌انگیز از روایت‌های خالی از سکنه دوران پیری و حاصل تجربه کتاب‌های اخیر راث و کاوشی قدرتمند از لحظه‌ای قابل‌توجه در تاریخ آمریکا است.

داستان کتاب در سال 1951 زمان دومین سال از جنگ کره رخ می‌دهد و شخصیت مارکوس مسنر را روایت می‌کند. مارکوس یک جوان درس‌خوان، قانون‌گرا اهل نیوآرک که از کالجی در همین شهر پذیرش گرفته، اما سال دوم تحصیلی خود را در کالج مذهبی و محافظه‌کار وینزبورگ اوهایو آغاز می‌کند. دلیل این اتفاق پدر سخت‌گیر مارکوس است که به نظر می‌رسد دیوانه شده است او از ترس و دلهره از خطرات زندگی، خطرات دنیا، خطراتی که در هر گوشه‌ای برای پسر محبوبش می‌بیند، دیوانه شده است. مارکوس دور از نیوآرک باید راه خود را در میان آداب‌ورسوم و محدودیت‌های دنیای آمریکایی دیگر پیدا کند. یکی از این محدودیت‌ها رویارویی با عشق و دلبستگی است که ورود یک دختر به داستان وضعیت را تغییر می‌دهد.

درباره نویسنده فیلیپ میلتون راث

فیلیپ میلتون راث متولد سال 1933 است. رمان‌نویس و داستان‌نویس آمریکایی بود.موضوع داستان‌های راث اغلب در زادگاهش نیوآرک، نیوجرسی اتفاق می‌افتد. کتاب‌های او بیشتر به دلیل ایجاد شخصیت‌های واقعی، به‌خاطر محو کردن تمایز بین واقعیت و داستان از نظر فلسفی و رسمی، به‌خاطر «سبک حسی و مبتکرانه» و به‌خاطر کاوش‌های دقیقش در هویت آمریکایی شناخته می‌شود. او اولین‌بار با رمان خداحافظ، کلمبوس در سال 1959 موردتوجه قرار گرفت. این مجموعه با عنوان جایزه کتاب ملی ایالات متحده برای داستان را دریافت کرد. او به یکی از نویسندگان آمریکایی در نسل خود تبدیل شد. کتاب‌های او دو بار جایزه کتاب ملی و جایزه حلقه ملی منتقدان کتاب و سه بار جایزه «PEN/Faukner» دریافت کردند. او در سال 1997 جایزه پولیتزر را برای رمان «پاستورال آمریکایی» که یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌هایش به نام ناتان زاکرمن را به تصویر می‌کشید، دریافت کرد. The Human Stain یکی دیگر از رمان‌های زاکرمن است که جایزه ادبی WH Smith بریتانیا را برای بهترین کتاب سال دریافت کرد. راث در سال 2001 اولین جایزه فرانتس کافکا را در پراگ را نیز دریافت کرد، او همچنین جایزه ملی کتاب آمریکا، حلقه منتقدین کتاب آمریکا، را از آن خود کرد.

چرا باید کتاب خشم را بخوانیم؟

«خشم» یکی از بهترین رمان‌های فیلیپ راث از زمان رمان «مقابل زندگی» در سال 1986 است. در این مدت طولانی، نویسنده آثار بسیار خوبی منتشر کرده است؛ اما هیچ‌کدام به اندازه‌ی رمان خشم پیچیده، پرشور و جذاب نیست. یکی از ظرافت‌های «Indignation» این است که خشم یک ملت و یک نسل را به‌دور از هر عکس‌العملی روایت می‌کند. تمرکز نویسنده بر یک قهرمان جوان و محکوم به نابودی در کتاب مانند یک شاهکار ادبی است، نوستالژی غم‌انگیزی که اغلب تلخ است و گاهی اوقات خنده‌دار است. یکی از ویژگی‌های مثبت کتاب کوتاه بودن و خلاصه بودن آن است آن را به یکی از محبوب‌ترین‌ها کتاب‌های راث تبدیل کرده است.

در بخشی از کتاب دوستداران خشم می‌خوانیم

اکثر دانشجویان مدرسه کسب‌وکار، عمده تلاششان را به ساختن زندگی حرفه‌ای‌شان و معاشرت با دوستانشان اختصاص می‌دهند۔ بااین‌حال، مهم‌ترین تصمیمی که خواهی گرفت این نیست که کجا کارکنی یا با چه کسی به مهمانی بروی و خوش بگذرانی، بلکه این است که چه کسی را به‌عنوان شریک برای بقیه زندگی‌ات انتخاب کنی. داشتن همسر یا شریک زندگی‏ نه فقط فرد مهمی برایت است و می‌خواهی با او رابطه جنسی داشته باشی، بلکه هم تیمی خوبی هم برایت هست سختی‌ها را هموار می‌کند، و درخشندگی زندگی را دوچندان می‌کند۔ من دوستانی دارم با شغل‌های تحسین‌برانگیز رفیق‌های فوق‌العاده و همسری که عاشقش هستند۔ ولی خوشبخت نیستند، چون همسرشان شریکشان نیست! هدف‌ها و رویکردهای آن‌ها به زندگی با هم همخوانی ندارد۔ اتفاق‌نظر نداشتن در مورد مسائل مهم زندگی مشترک، و ندانستن قدر طرف مقابل، همه چیز را  سخت‌تر می‌کند۔ آن گروه از دوستان من که موفقیت اقتصادی کمتری دارند و زمان کمتری را با دوستانشان می‌گذرانند، اما در عوض یک شریک واقعی برای تقسیم تلاش‌ها و موفقیت‌هایشان با او دارند، علناً خوشبخت‌ترند۔

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب خشم

کتاب خشم توسط فیلیپ راث در سال ۲۰۰۸ به زبان انگلیسی به چاپ رسید و تا کنون به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی ترجمه شده است. شما می‌توانید این کتاب را با ترجمه‌ی فریدون مجلسی که با همکاری انتشارات نیلوفر منتشر شده است در وب‌سایت و اپلیکیشن فیدیبو در دسته‌بندی داستان و رمان تهیه کنید. خواندن این کتاب خواننده را به فکر فرو برده و ارزش لحظات زندگی را به او نشان می‌دهد، لحظاتی که گاهی متوجه گذشت آن نمی‌شویم. کتاب خشم شروع خوبی برای آشنایی با سبک فیلیپ راث است این کتاب نمونه‌ای دیگر از کتاب‌های این نویسنده است که شما را ترغیب به کتاب‌های دیگر خواهد کرد. کتاب خشم در دسته بندی کتاب‌های داستان و رمان قرار می‌گیرد در این قسمت نمونه‌های دیگری از کتاب‌های راث را به شما معرفی می‌کنیم:

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۷ مگابایت
تعداد صفحات
191 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۲:۰۰
نویسندهفیلیپ راث
مترجمفریدون مجلسی
ناشرنشر نیلوفر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۲/۰۸/۱۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
38,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۷ مگابایت
۱۹۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
18 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

گاهی خشم از توهمات ایجاد میشه. از چیزهایی که وجود خارجی ندارن. از غرور‌. ترس. خودبزرگ‌بینی. خشمِ بی جا بخاطر چیزهایی که خیلی از زندگی کوچکتره، مسائلی که میشه نادیده شان گرفت. اما ما اینکار رو نمی‌کنیم ... کتاب خیلی خوبی بود.

3

توضیحات کتاب هم اینجا غلطه از روی این کتاب یک فیلم ساختن با بازی لوگان لرمن و واقعا عالیه ببینید

4

این که توضیحات کتاب شیاطینه!

5

از این نویسنده ننگ بشری رو هم موجود کنید

4

کتابی عالى با ترجمه اى بد

5

ترجمه فاجعه‌س.

5

فوق العاده جذاب

4

ali ast

3.6
(16)
22,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خشم
خشم
فیلیپ راث
نشر نیلوفر
3.6
(16)
22,600
تومان