0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
به سوی فانوس دریایی

معرفی، خرید و دانلود کتاب به سوی فانوس دریایی

درباره به سوی فانوس دریایی
به سوی فانوس دریایی، معروف‌ترین اثر ویرجینیا وولف است؛ رمانی که به نوعی تاریخچة زندگی خود نویسنده است؛ و ویرجیینا وولف خود این موضوع را در نامه‌ها و خاطراتش یادآور شده است. بیشتر شخصیتهای این رمان، یک همتا، و یا به عبارت دیگر، یک المثنی از خود در زندگی واقعی دارند. در ۲۷ ژوئن ۱۹۲۵ زمانی که ویرجینیا وولف تصمیم به نوشتن این رمان گرفته بود، در دفتر خاطراتش نوشت: «من نام جدیدی برای کتابهایم اختراع کرده‌ام، که جایگزین واژه «رمان» خواهد شد. یک نام جدید توسط ویرجینیا وولف.اما چه نام جدیدی؟ مرثیه؟» به سوی فانوس دریایی در واقع مرثیه‌ای است برای پدرش، سوگنامه‌ای برای برادر مرده‌اش، توبی، و خواهر نیمه جانش، استلا، و برای دوران کودکی‌اش.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۳ مگابایت
تعداد صفحات
237 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۴:۰۰
نویسندهویرجینیا وولف
مترجمصالح حسینی
ناشرنشر نیلوفر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۲/۰۸/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
75,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۳ مگابایت
۲۳۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
31 ٪
4
ستاره
37 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من این کتاب رو با ترجمه خجسته کیهان خوندم. بار اول که خوندمش به خودم گفتم چه ترجمه ضعیفی‌ه. ولی وقتی برای بار دوم کتاب رو خوندم و داستان رو کامل متوجه شدم، فهمیدم مشکل از ترجمه نبوده، این رمان و این سبک رمان نویسی کمی سنگین‌ه و من داشتم این مسئله رو گردن ترجمه بد مینداختم. من از آقای صالح حسینی ترجمه‌های زیادی خوندم، به حق جزء بهترین مترجم‌های ایران‌اند.

1

ترجمه خوشخوانى نبود براى من. متاسفانه و با رعایت احترام نسبت به جایگاه اجتماعى و شخصى مترجم محترم تمایل دارم بعنوان مخاطبى که اثر و مطالعه کردم (البته من کتاب کاغذى و تهیه کردم) اعلام کنم بنظرم کاش با ترجمه دیگه اى میخوندم.

4

لطفا نمونه ای از خود رمان بذارید که ببینیم از قلم مترجم خوشم میاد یا نه. مقدمه مترجم به چه درد مخاطبی میخوره که هنوز کتاب رو نخونده؟

4

آقای صالح حسینی ضعیفترین مترجمی هستن که من تا به حال دیدم، توصیه میکنم سراغ ترجمه های دیگه برین تا بتونین از کتاب لذت ببرین

5

کتاب عالیه. ترجمه خانم کیهان هم تو فهم مطلب کمک می کنه. البته من این ترجمه رو به عنوان ترجمه کمکی همزمان با کتاب چاپی خوندم

4

چرا نمونه هاتون اینجورین؟ لطفا رسیدگی کنین

4

این چه نمونه‌ای بود... چند صفحه مقدمه از مترجم؟!!

4

کتاب عالی و ورمغز. پیچیده و عمیق. سرشار از مفاهیم انسانی

3.8
(16)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به سوی فانوس دریایی
به سوی فانوس دریایی
ویرجینیا وولف
نشر نیلوفر
3.8
(16)
45,000
تومان