0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند

رمانی درباره درک کارکرد جهان و پذیرش خشونت ها و ناهنجاری های آن
نویسنده:
ژان پل دوبوا
ناشر:
قناری
درباره همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند

کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین رمان‌های فرانسوی است که داستان آن در اسکاندیناوی و ایالت فرانسوی زبان کبک در کانادا می‌گذرد. همانطور که از توضیح روی جلد این کتاب می‌توان فهمید، داستان آن درباره درک کارکرد جهان و پذیرش خشونت‌ها و ناهنجاری‌ها نوشته شده است. این رمان روایت داستان پدر و پسری است که هر یک نوع جهان‌بینی خاص خودشان را به دنیا و مفاهیم مختلف در زندگی دارند. پدر به‌عنوان یک کشیش پروتستان فعالیت می‌کند و پسر درگیر پرونده قتلی می‌شود که به‌خاطر آن باید در زندان محکومیت خودش را بگذراند. کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند در دسته داستان و رمان خارجی قرار می‌گیرد و توسط انتشارات قناری منتشر شده است. این کتاب صوتی با صدای ایوب آقاخانی روایت شده و اتمسفر جذابی برای مخاطب خلق می‌کند.



درباره نویسنده

ژان پل دوبوا نویسنده کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند است. این نویسنده فرانسوی متولد فوریه 1950 است و سال‌ها فعالیت به‌عنوان رمان نویس، فیلمنامه نویس و روزنامه نگار را در کارنامه خودش دارد. مزیت ژان پل دوبوا این است که به‌عنوان یک نویسنده هم برای مخاطبان و هم برای منتقدین محبوبیت داشته است و همین مساله باعث شده تا رمانی مانند همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند، به یک رمان پرفروش بدل شود. از جمله افتخاراتی که این نویسنده در کارنامه کاری‌اش کسب کرده، دریافت جایزه گنکورد یا  Prix Goncourt بوده است.



چرا باید کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند را گوش کنیم؟

کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند روایت داستانی از دید یک زندانی است. پسر جوانی که به جرم قتل در زندان به سر می‌برد و در آنجا نسبت به مفاهیمی مانند زندگی، خشونت، مرگ و بسیاری از ناهنجاری‌ها می‌اندیشد. این رمان که در سال 2019 برای نویسنده‌اش جایزه معتبر گنکورد را به ارمغان آورده، نشان می‌دهد که انسان معاصر چگونه به درونیات خود می‌اندیشد و چگونه دنیای بیرون از خودش را تفسیر می‌کند.

اگر به دنبال رمانی هستید که با طنز سیاه و تلخی که دارد هم بتواند شما را سرگرم کند و هم در عین حال، تاثیر بسیار مطلوبی بر احساسات و تفکرتان بگذارد؛ شنیدن کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد. ضمن اینکه، قلم بسیار خوب و دلچسب ژان پل دوبوا مزیت دیگری است که بر ارزش این رمان افزوده است. دوبوا سالیان سال به‌عنوان نویسنده در مدیوم ادبیات، سینما و نشریات قلم زده و در نوشتن به توانایی بسیار خوبی دست یافته است. در نتیجه، از آنجایی که کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند نقطه اوج نویسندگی‌اش محسوب می‌شود رمانی بسیار باارزش به شمار می‌آید.


بخشی از کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند

یک هفته است که برف می‌بارد. کنار پنجره هستم و به تاریکی شب نگاه می‌کنم. به سرما گوش می‌کنم. اینجا سر و صدا هست؛ صدایی خاص، ناخوشایند. آدم فکر می‌کند ساختمان زیر فشار سرما و یخبندان گیر افتاده و صدای ناله ترسناک آن بلند شده. گویی در این انقباض رنج می‌کشد و فرو می‌ریزد.

زندان در این ساعت خواب است. می‌توانید صدای نفس کشیدن آن را در تاریکی بشنوید. گویی جانوری عظیم که گاه و بی‌گاه سرفه می‌کند، حتی گویی در حال بلعیدن است. زندان ما را در شکم خود می‌بلعد، هضم می‌کند و ما در هم پیچیده و شکسته، در پیچ و خم شمار دل و روده زندان به هر ترتیب ممکن می‌خوابیم و زندگی می‌کنیم.




پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند

اگر از شنیدن کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند لذت بردید، این آثار را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

آلبر کارمو یکی از مهم‌ترین نویسندگان یک قرن اخیر است که کتاب‌هایی جذاب، عمیق و باارزش می‌نویسد. اگر به رمان‌های فلسفی و منحصر به فرد علاقه دارید، سقوط را از دست ندهید.

به علاقه‌مندان رمان‌های فارسی پیشنهاد می‌کنیم که کتاب صوتی هزار خورشید تابان را حتما بشنوند؛ چرا که جزو باارزش‌ترین رمان‌هایی است که به فارسی نوشته شده‌اند.

رمان شرط بندی یکی از آثار جذاب آنتوان چخوف است که در آن، شخصیت‌هایی را به شما معرفی می‌کند که در موقعیت خاصی گیر افتاده‌اند.



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
426.۴۱ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۳۵:۳۶
نویسنده ژان پل دوبوا
مترجم احمدآلاحمد
مترجم دوماحمد آلاحمد
راویایوب آقاخانی
ناشرقناری
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۲۶.۴۱ مگابایت
۰۷:۳۵:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (2)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

قلم نویسنده رو دوست داشتم. شاعرانه اس. تشبیه ها و استعاره هایی که استفاده میکنه برای توصیف اتفاق ها و احساسات جالبن. خود داستان هم یه داستان ساده و رو به جذابه که قطعا ازش میشه چیزهایی هم یاد گرفت... اجرای کار هم بسیار خوبه. تشکر

4

شبیه یک نمایشنامه رادیویی اجرا شده ..بسیار هنرمندانه ..داستان کشش و تصویر سازی کافی داشت. پسندیدم

5

کتاب خوبی بود.راوی هم عالی بود.خوشحالم که این کتاب رو شنیدم.

5

کتاب خیلی خوب، ترجمه عالی و خوانش فوق العاده

4

بی نظیره این کتاب . خوانش آن هم دلپذیر

5

ترجمه روان و روایت بینظیر راوی ✌

1

راوی خیلی خیلی تند میخونه

4

کتاب بسیار جالبی بود.

3

عالی، عالی و عالی ❤

4.2
(18)
اجرای روان 🎙️ (2)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند
همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند
رمانی درباره درک کارکرد جهان و پذیرش خشونت ها و ناهنجاری های آن
قناری
4.2
(18)
اجرای روان 🎙️ (2)
45,000
تومان