0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنگ ها برای که به صدا درمی آید
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب زنگ ها برای که به صدا درمی آید

درباره زنگ ها برای که به صدا درمی آید
رابرت جوردن سرباز آمریکایی جوان ماموریت پیدا می‌کند در جنگ داخلی اسپانیا، پلی که سر راه دشمن قرار گرفته است را منفجر کند. این طرح کلی اثری است که توانسته تبدیل به یکی از مهمترین رمانهای جهان شود. این رمان تاکنون منبع الهام بسیاری دیگر از نویسندگان و فیلم‌سازان قرار گرفته است، که از جمله مشهورترین آن می‌توان به فیلمی به همین نام اشاره کرد. «سم وود» کارگردان آمریکایی فیلم زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند را با اقتباس از این رمان ساخت که خود یکی از شاهکارهای تاریخ سینماست. منتقدان و تماشاگران، بازی‌های ماندگار گاری کوپر و اینگرید برگمن در این فیلم را یکی از دلایل موفقیت آن می‌دانند. این فیلم بارها از شبکه‌های تلویزیونی ایران نیز پخش شده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۶ مگابایت
تعداد صفحات
360 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۰:۰۰
نویسندهارنست همینگوی
مترجمرحیم نامور
ناشرانتشارات نگاه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۲/۰۸/۱۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
32,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۶ مگابایت
۳۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.6
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
12 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
37 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
37 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

منم موافقم که ترجمه بد بود و جاهایی به ترکیب های بی معنی بر میخوردم ولی خود داستان هم به شدت ضعیف بود، رابطه ها به شدت مهمل بود البته به جز رابطه ماری و رابرت، تو اون هفت هشت نفر حتی تلاشی برای حداقل شناسوندن و تیپ سازی حتی نکرده نویسنده. فقط یه کم پابلو رو میشناسیم و زن پابلو و پیرمرد فداکار.ضعف شخصیت سازی و روابطه سازی رو جایی متوجه میشیم که پیرمرده میمیره و من به هیچوجه ناراحت هم نمیشم. سرنوشت جنگی هم که همه ی داستان بر اساس اونه هم بلا تکلیف می مونه و نمیفهمیم بالاخره دشمن غافلگیر شد یا نه. تنها جایی که یه کم سمپات شدم و همدردی من برانگیخته شد دیالوگی بود که رابرت به ماری میگه برو، به جای هر دومون برو به امید خوندن یه چیزی مثل پیرمرد و دریا این کتابو خریدم،میخواستم خورشید همچنان میتابد رو از همین نویسنده هم بخرم که کاملا منصرف شدم.

3

کلا کتاب خودش زیاد جذاب نیست ولی اینی که ایشون ترجمه کرده تقریبا هیچ ربطی به کتاب اصلی نداره. این اصلا دیگه اسمش ترجمه نیست وقتی هرجایی رو دلت میخواد حذف میکنی و حتی اضافه میکنی!!!!!! به هیچ وجه نخرید اصلا ارزش نداره. حتی اسم شخصیتهای کتابو درست ننوشته مثلا تو متن اصلی زن پابلو اسمش پیلار هست ولی ایشون کلا توی کتاب نوشته زن پابلو!!!!! مثل پدر پسر شجاع

2.6
(8)
78,000
٪20
62,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
زنگ ها برای که به صدا در می آید
زنگ ها برای که به صدا در می آید
ارنست همینگوی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنگ ها برای که به صدا درمی آید
٪20
زنگ ها برای که به صدا درمی آید
ارنست همینگوی
انتشارات نگاه
2.6
(8)
78,000
٪20
62,400
تومان