0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شوهر آهو خانم
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب شوهر آهو خانم

درباره شوهر آهو خانم
این اولین رمان علی محمد افغانی بود که در زمان انتشار و مدتها بعد بسیار پرطرفدار شد. انتشار این رمان حجیم در سال ۱۳۴۰ حادثه‌ای مهم در بازار کتاب و ادبیات داستانی ایران بود. علی محمد افغانی این رمان را در سال های زندان-۱۳۳۳ تا ۱۳۳۸ – نوشت و پس از خروج از زندان اقدام به چاپ آن با هزینه شخصی اش کرد زیرا ناشری حاضر به سرمایه گذاری برای چاپ رمان بلند یک نویسنده ناشناس نبود. داستان این رمان در سال ۱۳۱۳ در کرمانشاه می گذرد و طی آن به موقعیت خانواده های ضعیف و فرودست جامعه و روابط احساسی و عاشقانه می پردازد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
5.۸۱ مگابایت
تعداد صفحات
778 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۵:۵۶:۰۰
نویسنده علی محمد افغانی
ناشرانتشارات نگاه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۲/۰۸/۱۳
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۵.۸۱ مگابایت
۷۷۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 261 مخاطب
گیرا 🧲 (3)
خوش‌خوان 🪶 (3)
5
ستاره
39 ٪
4
ستاره
31 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
14 ٪
138 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

واقعا متاسفم واسه این نمونه گذاشتنتون! نمونه رو دان کردم که ببینم داستان چجوریه، با حال و هواش راحتم یا نه! بعد میبینم کلا مقدمه ست!!!! جالبه!

4

نسخه صوتی این کتاب خیلی زیبا و قشنگ است من نسخه صوتی این کتاب را باصدای اقای پیمان قریب پناه گوش کردم بسیار زیبا و شنیدنی اجرا کردند از خصوصیات این کتاب می توانم به قدرت نویسندگی فوق العاده اقای افغانی اشاره کنم که واقعا تمامی احساسات شخصیت های داستان را بطور سحر امیزی انچنان واقعی به تصویر کشیده اند که در تمامی داستان انچنان حس همزاد پنداری با شخصیت های داستان دارید که شمارا مسحور خود خواهد کرد یرداشت من بعد از تمام شدن کتاب بسیار جالب بود احترام به همسر و قدردان زحمات او بودن خود خواه نبودن و کلا ادب از که اموختی از بی ادبان

1

این کتاب رو شروع کردم چون معروف بود، چند فصلی رو خوندم ولی اصلاً خوشم نیومد. کتاب خیلی طولانیه، در مورد موضوعات تکراری و کوچه بازاری مثل هوو، دعوا های زن و شوهری، زنانی که چاره ای جز سکوت و ساختن ندارند... تمام جزئیات ریز هم به تفصیل توضیح داده شده، موضوع داستان جذابیتهایی داره ولی به شدت تلخه، من هر بار مقداری از کتاب رو می‌خوندم حالم بد میشد، تا بالاخره فکر کردم چه کاریه انقدر حس تلخ و‌‌ منفی به خودم وارد کنم؟ و کتاب رو گذاشتم کنار، فقط در اینترنت خلاصه داستان رو پیدا کردم که ببینم آخرش چی میشه. ممکنه این کتاب برای بعضی عزیزان جالب باشه، یا در مورد وقایع تاریخی اون برهه، ضرب‌المثل‌های رایج، شرایط و‌ ریزه کاری های زندگی روزمره مردم اطلاعات مفیدی بده، ولی برای من اصلا خوشایند نبود.

4

این کتاب رو از شانزده سالگی تا به حال که پنجاه روهم عبورکردم بارهاو بارها خوتدم،تقریبا وقتی صفحه رو ورق می زنم کلمه و عبارت بعدی رو ندیده میخونم،و هر بار با یک حس متفاوت امیزه ای از عشق،نفرت،و ..... والبته هر باز از قدرت نویسنده در بازگویی احساسات متفاوت شخصیت های داستان،بیشتر از موضوع کتاب لذت برده و می برم

4

سلام،من این کتاب رو چند سال پیش به توصیه یه روانشناس از کتابخونه امانت گرفتم و خوندنش رو شروع کردم.اما از اواسط کار،خسته شدم.بسیار کتاب کش داری بود که به نظر من این حجم از مفصل گویی اصلاً جالب و لازم نبود.برای همین،دیگه خوندن رو ادامه ندادم،و فقط آخر داستان رو خوندم.به نظرم موضوعش هم برای زمانه ما خیلی خاص نیست.از این روایات خیلی تو فیلم ها دیدیم.

4

کاش بجای نظرات نویسنده های دیگه از فصل های کتاب برای نمونه میگذاشتین اینجوری بهتر بود

1

از مسئولین فیدیبو عاجزانه خواهش میکنم چند صفحه از کتاب رو در نمونه قرار بدن،اینجوری وقعا نمیشه برای خرید تصمیم گرفت!

4

به نظر من کتاب جذابیه و البته خیلی آموزنده تو تمام ادوار تاریخ زنانی مثل هما هستند ک بی دلیل یا با دلیل زندگی افراد ساده و بی آلایشی مثل آهو رو به سمت نابودی میکشن ماخانما باید یادبگیریم ک ن یکی مثل هما باشیم(باعث نابودی زندگی دیگران)و نه یکی مثل آهو ادبیات و قلم نویسنده هم ک فوق العاده بود

4

ای کاش نسخه چاپی برامون ارسال می شد🙁

5

الان که این نظر رو می‌نویسم، وسط‌های کتابم. اوایل شاید یکم توصیفات و نثرش دل‌تون رو بزنه، اما بعدش دیگه نمی‌خواید بیخیالش شید. تمام صفحاتش پر نوشته‌ست و رمان طولانی‌ای هست، شاید یکم خسته‌تون کنه، ولی داستانش به شدت گیراست. کلمه به کلمه داستان رو حس کردم. خیلی خوب عواطف و افکار درونی آدم‌هارو به تصویر میکشه. خیلی جالب و درست داستان رو پیش میبره. بعضی جاها کفرتون درمیاد. ولی در کل من خیلی خوشم اومد.فکر کنم توی یه روز نزدیک ۴۰ صفحه‌ش رو خوندم.

نمایش 128 نقد دیگر
3.8
(261)
خوش‌خوان 🪶 (3)
247,000
٪20
197,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
شوهر آهو خانم
شوهر آهو خانم
علی محمد افغانی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شوهر آهو خانم
٪20
شوهر آهو خانم
علی محمد افغانی
انتشارات نگاه
3.8
(261)
خوش‌خوان 🪶 (3)
247,000
٪20
197,600
تومان